رندرهای بسیار زیبای گلکسی S22 اولترا با رنگ قرمز را ببینید

به گزارش مجله آزات وب، در حالی که به نظر می رسد زمان عرضه سری گلکسی S22 به تعویق افتاده اما گویا این موضوع تأثیری در فرایند انتشار شایعات و خبرهای گوناگون پیرامون این محصولات نداشته است چرا که روز گذشته رندری از گلکسی S22 اولترا در رنگ قرمز بسیار زیبا و چشم نواز منتشر شد.

رندرهای بسیار زیبای گلکسی S22 اولترا با رنگ قرمز را ببینید

خبر در یک نگاه

  • روی گذشته رندری از گوشی گلکسی S22 اولترا منتشر شد که این گوشی را در رنگ قرمز بسیار زیبا و مجذوب کننده به نمایش گذاشت.
  • سامسونگ قرار است در فوریه سال آینده (بهمن ماه امسال) از گوشی های سری گلکسی S22 رونمایی کند.
  • گلکسی S22 اولترا به عنوان قدرتمندترین گوشی شرکت کره ای از قلم S-Pen و محفظه ای جهت نگه داری از آن بهره می برد.
  • گلکسی S22 اولترا در رنگ های سبز، قرمز، مشکی و سفید در دسترس قرار خواهد گرفت.

سامسونگ در ابتدا قرار بود در اولین ماه سال میلادی آینده از گوشی های سری گلکسی S22 رونمایی کند. اما این طور که به نظر می رسد، در زنجیره تأمین شرکت کره ای مسئله ای به وجود آمد که باعث شد این گوشی ها با یک تعویق یک ماهه رونمایی شوند. البته هنوز نمی دانیم دقیقا چه روزی به عنوان روز رونمایی از این گوشی ها در نظر گرفته خواهد شد اما با این حال به نظر می رسد قطعا باید در سه ماه نخست امسال این اتفاق رخ دهد.

البته خوشبختانه تأخیر در رونمایی یا عرضه باعث نشده که در فرایند انتشار شایعه ها و خبرهای مختلف در رابطه با سری گلکسی S22 وقفه ای ایجاد شود. به تازگی هم شاهد انتشار رندرهایی از گلکسی S22 اولترا در رنگ قرمز بودیم که واقعا زیبا و چشم نواز به نظر می رسند. هرچند رنگ بندی تنها چیزی نیست که از این محصولات خبر داریم بلکه از معینات فنی گرفته تا قابلیت های مختلف، تصاویر واقعی، طراحی و… هم آگاهیم و همه این اطلاعات هم در حالی منتشر شده اند که چند ماه به معرفی رسمی این گوشی ها زمان به جای مانده بود.

در میان سه محصولی که قرار است به عنوان پرچم دار آینده سامسونگ راهی بازار شوند، طبیعی بود که مدل اولترا بیشترین توجه را به خود جلب کند چرا که این محصول قدرتمندترین و برترین پرچم داری است که قرار است در سال 2022 با برند سامسونگ راهی بازار شده و با برترین های این سال رقابت کند. از طرفی به خاطر حذف سری نوت و اضافه شدن قابلیت پرچم داران این سری به گلکسی S22 اولترا، این محصول بیشتر مورد توجه خبرگزاری ها، افشاگران، منابع مختلف و… قرار گرفت.

یکی از این دسته افراد، طراحان رندر هستند که معمولا با توجه به اطلاعات موجود، رندر گوشی ها را طراحی می کنند. از گوشی های سری گلکسی S22 رندرهای مختلفی منتشر شده است اما آنچه روز گذشته منتشر شد واقعا زیبا و چشم نواز است. در حالی که پیش از این هم شرکت کره ای محصولی با رنگ قرمز را تولید و روانه بازار کرده بود (گلکسی S20 فن ادیشن) اما این رنگ قرمز که برای گلکسی S22 اولترا در نظر گرفته شده واقعا زیباست.

طبق اطلاعات منتشر شده، گلکسی S22 اولترا قرار است روی پنل پشتی خود از پنج سنسور مختلف بهره ببرد که همه آن ها به صورت انفرادی روی پنل قرار می گیرند. بنابراین برخلاف نسل های گذشته، دیگر خبری از ماژول در آن ها نیست که این موضوع علاوه بر تنوع، واقعا به زیبایی گوشی افزوده است. رنگ قرمزی که شرکت کره ای برای این گوشی قدرتمند خود در نظر گرفته اما به زیبایی آن دو چندان افزوده است. اگرچه همان طور که اشاره شد پیش تر هم این رنگ را در گوشی های دیگر این شرکت دیده بودیم اما این بار به نظر می رسد به یک چیز خاص نگاه می کنیم.

البته به خاطر داشته باشید آنچه که در بالا مشاهده می کنید فقط رندرهایی است که از گوشی مورد انتظار سامسونگ منتشر شده است و هنوز معین نیست آیا واقعا شرکت کره ای قصد دارد چنین محصولی را به عنوان گلکسی S22 اولترا راهی بازار کند یا خیر. همچنین نمی دانیم نامی که سامسونگ برای این مدل در نظر گرفته چه خواهد بود. البته پیش از این محصولات شرکت که با رنگ قرمز تولید می شدند، برگاندی یا قرمز تیره نام داشتند. رنگ قرمز گلکسی S20 فن ادیشن هم قرمز ابری نام گذاری شده بود. حال به نظر می رسد شرکت کره ای برای این پرچم دار خود قرار نیست هیچ یک از این نام ها را انتخاب کند.

آنچه در این رندر دیدیم بیشتر شبیه به قرمز فانتوم است که مشابه آن را در گلکسی S21 پلاس شاهد بودیم (فانتوم). لازم به ذکر است گلکسی S22 اولترا فقط در رنگ قرمز در دسترس قرار نخواهد گرفت و به نظر می رسد در رنگ های سبز، مشکی و سفید هم تولید می شود که در رندر بالا می توانید نمونه سبز رنگ آن را هم مشاهده کنید.

البته این ها فقط رنگ بندی هایی هستند که فعلا از آن باخبریم. سامسونگ ممکن است بعد از عرضه، این گوشی را در رنگ های بیشتری راهی بازار کند. شاید هم اصلا این خبرها دقیق نباشند و رنگ بندی گلکسی S22 اولترا چیز دیگری باشد. با این حال باید منتظر انتشار خبرهای رسمی باشیم. طبق آنچه اکنون در اختیار داریم، گلکسی S22 اولترا نسبت به دو مدل استاندارد و پلاس از این سری رنگ بندی کمتری خواهد داشت.

چه چیزی گلکسی S22 اولترا را از سایر مدل های این سری متمایز می کند؟

گلکسی S22 اولترا به واسطه طراحی زیبا و چشم نواز خود از دو گوشی دیگر متمایز می شود اما این تمام ماجرا نیست. پیش تر هیچ گوشی از سری گلکسی S از قلم پشتیبانی نمی کرد اما سامسونگ تصمیم گرفت سال گذشته این قابلیت را به گلکسی S21 اولترا اضافه کند. اما خبری از قلم به همراه این محصول نبود. اما امسال گلکسی S22 اولترا نه تنها از قلم پشتیبانی می کند بلکه گفته می شود محفظه ای در آن برای نگه داری قلم هم در نظر گرفته خواهد شد. این موضوع در کنار قابلیت های خوبی نظیر عملکرد دوربین، فناوری به کار رفته در نمایشگر، سرعت شارژر و طراحی زیبا، باعث شده S22 اولترا به شکل چشمگیری از دو مدل دیگر برتر باشد.

مجذوب کنندهیت این گوشی زمانی دو چندان می شود که می دانیم قلم هم رنگ با بدنه قرار است درون خود گوشی وجود داشته باشد و دیگر مجبور نخواهیم بود برای آن به صورت جداگانه هزینه کنیم. به صورت کلی از معینات این گوشی می توان به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 1، نمایشگر 6.8 اینچی با رفرش ریت متغیر 120 هرتز و وضوح +QHD، دوربین 108 مگاپیکسلی، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و بسیاری قابلیت های خوب دیگر اشاره کرد.

سال گذشته عملکرد سامسونگ در فروش پرچم دار خیلی خوب نبود. حال باید دید با اضافه شدن این حجم از قابلیت های مجذوب کننده و کاربردی به گلکسی S22 اولترا به عنوان برترین و قدرتمندترین کننده شرکت در بازار در سال 2022، چه تغییری را در شرایط فروش شاهد خواهیم بود. البته سامسونگ نه تنها قیمت این گوشی را قرار نیست کاهش دهد بلکه قرار است آن را به 1299 دلار در مدل پایه افزایش دهد که این موضوع می تواند تأثیر منفی داشته باشد.

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1401 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 2147

به "رندرهای بسیار زیبای گلکسی S22 اولترا با رنگ قرمز را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندرهای بسیار زیبای گلکسی S22 اولترا با رنگ قرمز را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید