رونمایی از دومین شاسی بلند تسلا موتورز

به گزارش مجله آزات وب، خودروی MODEL Y SUV به عنوان دومین شاسی بلند فشرده / SUV Compact تسلاموتورز رونمایی شد.

رونمایی از دومین شاسی بلند تسلا موتورز

به گزارش خبرنگاران، این خودروی 39 هزار دلاری که با آپشن ها مختلف تا 60 هزار دلار هم قیمت پیدا می نماید، در هاتورن کالیفرنیا رونمایی شد.

صفر تا صد این خودروی الکتریکی 3.5 ثانیه (نسخه موسوم به پرفورمنس) تعریف شده است و از پاییز 2020 راهی بازار می گردد. این نسخه 60 هزار دلاری است و 280 مایل مسافت را با یک بار شارژ طی می نماید.

نسخه Dual Motor AWD که هر چهارچرخ متحرک است حداکثر 135 مایل بر ساعت سرعت داشته و صفر تا صد آن 4.8 ثانیه است و قیمت آن 51 هزار دلار مشخص شده است.

نسخه بعدی موسوم به Long range تا 300 مایل مسافت را با یک بار شارژ طی نموده و 130 مایل بر ساعت سرعت دارد و صفر تا صد 5.5 ثانیه ای داشته و 47 هزار دلار قیمت دارد.

نسخه موسوم به Standard Range بهار 2021 می آید و 230 مایل مسافت را طی می نماید و صفر تا صد آن 5.9 ثانیه تعریف شده است.

نکته قابل ذکر اینکه تسلا موتورز معمولاً به وعده های زمانی خود عمل نمی نماید و بنابراین خودرو را دیرتر از موعد دریافت خواهید کرد.

ایلان ماسک تاریخچه تسلا موتورز را گفت که یک زمانی خودروهای الکتریکی را مسخره می کردند اما تسلا رودستر دو صندلیه را بیرون داد، سپس مدل S سدان را و بعد مدل X SUV و بعداً Model 3 را عرضه کرد.

رودستر جدید و Semi هر دو سال آینده فراوری خواهند شد.

ایلان ماسک اضافه کرد کارخانه فریمونت کالیفرنیا و کارخانه باتری سازی Gigafactory در نوادا و بعداً کارخانه شانگهای را راه اندازی خواهد نمود.

5656

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 6 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 191

به "رونمایی از دومین شاسی بلند تسلا موتورز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از دومین شاسی بلند تسلا موتورز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید