رویدادی برای افزایش همکاری ها با جامعه علمی و تخصصی ایرانیان مقیم اروپا

به گزارش مجله آزات وب، رویداد روش های همکاری جامعه علمی و تخصصی ایرانیان اروپا با ایران با مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می گردد.

رویدادی برای افزایش همکاری ها با جامعه علمی و تخصصی ایرانیان مقیم اروپا

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، 27 تیرماه سال 1400 با هدف استفاده بهینه از ظرفیت و توان تخصصی ایرانیان مقیم اروپا، رویدادی با محورهای برگزاری سخنرانی و برپایی کارگاه های تخصصی، برگزاری دوره های پسا دکتری و فرصت مطالعاتی، نظام وظیفه تخصصی، همکاری به اسم اساتید مدعو و مشخص، همکاری با مراکز نوآوری و شتاب دهنده ها به اسم مشاور، فعالیت های فناورانه و جذب به اسم هیات علمی برگزار می گردد.

این رویداد یک همکاری مشترک میان مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مقیم اروپا است تا به یاری آن ظرفیت های دانشی و تخصصی ایرانیان به نیازهای داخلی پیوند خورد.

در این رویداد روش های همکاری جامعه علمی ایرانیان اروپا با جمهوری اسلامی ایران در مدل های مختلف و بعلاوه شناخت ظرفیت بازار کشورهای اروپایی برای پذیرش محصولات و خدمات ایران ساخت آنالیز خواهد شد.

توسعه پایدار و پیشرفت های علمی ایران در گرو همکاری و همدلی ایرانیان خارج از کشور با متخصصان داخلی است. کسانی که رابط میان ایران و دیگر کشورها هستند و می توانند دروازه ورود محصولات و خدمات فناورانه کشور به بازارهای جهانی محسوب شوند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به اینجا مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1845

به "رویدادی برای افزایش همکاری ها با جامعه علمی و تخصصی ایرانیان مقیم اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویدادی برای افزایش همکاری ها با جامعه علمی و تخصصی ایرانیان مقیم اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید