زنگ گردشگری در یک هنرستان آق قلا نواخته شد

به گزارش مجله آزات وب، زنگ گردشگری در هنرستان امام جعفر صادق (ع) شهرستان آق قلا روز چهارشنبه 4 مهر 97 با حضور ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان نواخته شد.

زنگ گردشگری در یک هنرستان آق قلا نواخته شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، به مناسبت روز دنیای دنیاگردی و هفته گردشگری، با حضور مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این استان، و امانگلدی ضمیر فرماندار آق قلا و مسئولان و مدیران این شهرستان زنگ گردشگری در هنرستان دخترانه امام صادق(ع) شهر آق قلا نواخته شد.

برپایی نمایشگاه صنایع دستی ترکمن و همچنین معرفی جاذبه های طبیعی و گردشگری از دیگر برنامه های روز دنیا گردی و هفته گردشگری در شهرستان آق قلا بود.

برگزاری روز دنیای دنیاگردی و گردشگری توسط سازمان دنیای گردشگری سازمان ملل متحد از سال 1980 شروع شد و در جریان آن هرساله در 27 سپتامبر این برنامه برگزار می گردد. این روز خاص و ویژه به این دلیل انتخاب شد، که در 27 سپتامبر سال1970 قوانین UNWTO اجرا شد و نقش برجسته ای در صنعت گردشگری دنیا ایفا کرد اهمیت این قوانین به این دلیل بود که مردم را نسبت به نقش قابل توجه گردشگری در جامعه بین المللی مطلع می کردند و همچنین چگونگی ارزش های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در دنیا را نشان می دادند.

پل و دژ تاریخی شهر آق قلا، دیوار تاریخی (قزل آلان)، گل فشان اینچه، زیارتگاه زکریا (ع) و پنجشنبه بازار از مهمترین جاذبه های طبیعی و گردشگری شهرستان آق قلا است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 6 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 56

به "زنگ گردشگری در یک هنرستان آق قلا نواخته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنگ گردشگری در یک هنرستان آق قلا نواخته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید