سند راهنمای آنالیز نما های ساختمانی ابلاغ شد

به گزارش مجله آزات وب، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، سند راهنمای آنالیز نما های ساختمانی را ابلاغ کرد.

سند راهنمای آنالیز نما های ساختمانی ابلاغ شد

جهت دریافت خدمات طراحی فضای سبز باغچه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، عبدالرضا گلپایگانی در این باره گفت: با توجه به اینکه فعالیت کمیته های نمای مناطق 22 گانه شهرداری تهران، پنجمین سال فعالیت خود را پشت سرگذاشته اند، ایجاد ادبیات مشترک بین اعضای کمیته های نما و طراحان نما های ساختمانی یکی از احتیاج های اساسی بود که برای رسیدن به این هدف راهنمای آنالیز نما های ساختمانی در کمیته های نمای شهرداری تهران تدوین شد.

وی اضافه کرد: این سند که با هدف دانش افزایی و تسهیل در فرایند تأیید پفراینده های ارسالی تهیه شده است، جهت استفاده کنشگران این حوزه ابلاغ شد.

وی در ادامه اظهار کرد: گرچه استفاده از این سند نمی تواند منجر به تصمیم گیری یکدست در مورد نما های ساختمانی بگردد، اما می تواند زمینه ساز یکدست شدن تصمیم گیری اعضای کمیته های نمای مناطق 22 گانه باشد.

محتوای این سند به وسیله بارگذاری در پرتال مناطق یا انتشار لوح فشرده به اطلاع کلیه اعضای کمیته های نما، طراحان، مالکان، متقاضیان و مراجعان رسانده می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 988

به "سند راهنمای آنالیز نما های ساختمانی ابلاغ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سند راهنمای آنالیز نما های ساختمانی ابلاغ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید