سونی رنگ های اعماق زمین را به پلی استیشن 5 تزریق می نماید

به گزارش مجله آزات وب، زومیت نوشت: سونی پوسته های متالیک جدیدی برای پلی استیشن 5 رونمایی نموده است که به رنگ قرمز، آبی و نقره ای متالیک مزین هستند.

سونی رنگ های اعماق زمین را به پلی استیشن 5 تزریق می نماید

اگر ظاهر سفید و مشکی پلی استیشن 5 برایتان تکراری شده است، می توانید پوسته های سفارشی این کنسول را خریداری کنید. شرکت های مختلف پوسته سفارشی برای پلی استیشن 5 ساخته اند و خود سونی این پوسته ها را با قیمت 55 دلار عرضه می نماید.

سونی بامداد امروز در بیانیه ای مطبوعاتی، نوترین پوسته های PS5 را که در مجموعه ای با نام Deep Earth Collection در دسترس قرار می گیرند، رونمایی کرد. این پوسته ها در رنگ قرمز (Volcanic Red) و آبی (Cobalt Blue) و نقره ای (Sterling Silver) در دسترس قرار می گیرند.

هر سه رنگ، حالت متالیک دارند. سونی می گوید رنگ این پوسته ها را از رنگ زیبای موجود در اعماق سیاره زمین الهام گرفته است.

هیچ یک از پوسته های دیگر پلی استیشن 5 که به وسیله سونی فروخته می شوند، حالت متالیک ندارند. همین موضوع، پوسته های نو را خاص تر و البته گران تر می نماید (59.99 دلار). سونی گفته است که دسته بازی دوال سنس را نیز در رنگ های نو با قیمت 74.99 دلار عرضه می نماید.

پیش فروش پوسته های نو پلی استیشن 5 سونی از 4 اکتبر (12 مهر) شروع می گردد. مدل های قرمز و آبی در تاریخ 3 نوامبر (12 آبان) عرضه می شوند و تاریخ عرضه مدل نقره ای برای 26 ژانویه (6 بهمن) معین شده است.

شما کاربران زومیت می توانید برای اطلاع از قیمت کنسول بازی و قیمت دسته بازی و خرید پلی استیشن وارد بخش محصولات زومیت شوید.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 24 شهریور 1402 بروزرسانی: 24 شهریور 1402 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 2412

به "سونی رنگ های اعماق زمین را به پلی استیشن 5 تزریق می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سونی رنگ های اعماق زمین را به پلی استیشن 5 تزریق می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید