سوغات میلان، میزبان برترین برندهای ایتالیا

به گزارش مجله آزات وب، در میلان، پایتخت مد جهان، هر آنچه که برای شیک پوش بودن احتیاج دارید، پیدا خواهید کرد. سوغاتی های لذیذ مثل کیک های محلی و اسباب بازی های چوبی برای بچه ها، دیگر سوغاتی های میلان را تشکیل می دهند.

سوغات میلان، میزبان برترین برندهای ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

میلان پایتخت مد است. در نتیجه، اولین چیزی که بعد از شنیدن سوغات میلان به ذهن مان می رسد، انواع پوشاک و زیورآلات لوکس از برندهای مشهور است. غیر از پوشاک برند که آن را در بسیاری از شهرهای بزرگ جهان می توانید به راحتی پیدا کنید، میلان سوغاتی های خاصی هم دارد که معمولا توجه گردشگران را جلب می نماید. در ادامه با چند مورد از محصولات و سوغات هایی که در سفر به این شهر می توانید خریداری کنید، آشنا می شویم.

خوراکی های خاص ایتالیایی از فروشگاه Peck

با شنیدن نام ایتالیا، یکی از اولین چیزهایی که به ذهن مان می رسد، غذا است. نام این کشور با پیتزا، پاستا و روغن زیتون گره خورده است. بدون شک در سفر به میلان این غذاها را امتحان خواهید کرد و مشتاق می شوید تا طعم لذیذ آن را با دوستان و اعضای خانواده خود شریک شوید. در سفری کوتاه، زمان کافی برای سر زدن به تک تک فروشگاه ها و خرید مواد غذایی مختلف به عنوان سوغات، وجود ندارد. پیشنهاد ما این است که به Peck، یکی از قدیمی ترین فروشگاه های مواد غذایی در میلان سر بزنید. در این فروشگاه، مواد و محصولات غذایی محلی در بسته بندی های شیک و مناسب برای سوغات به فروش می رسد. خوراکی های خاصی که در این فروشگاه می توانید پیدا کنید عبارت اند از ژامبون ایتالیایی، پاستا، زیتون، انواع روغن، بیش از 100 نوع پنیر و شیرینی ها و شکلات های خاص. هر کدام را که خواستید انتخاب کنید و در بسته بندی زیبا و در جعبه های کادویی تحویل بگیرید.

این فروشگاه در خیابان Via Spadari، درست در مرکز شهر میلان قرار گرفته است. ساعت کار این فروشگاه دوشنبه ها از 3 و نیم تا 7 و نیم بعدازظهر، از سه شنبه تا آدینه از 9 و 15 دقیقه صبح تا 7 و نیم بعدازظهر و شنبه ها از 8 و 45 دقیقه صبح تا 7 و نیم بعدازظهر است.

کیک Panettone

اگر در ایام کریسمس به میلان سفر کردید، یکی از لذیذترین و سنتی ترین کیک های محلی جشن کریسمس را به عنوان سوغات بخرید یا خودتان حتما آن را امتحان کنید. این کیک، یکی از شیرینی های محلی میلان است که ظاهری خاص دارد. برای عطر دادن به این کیک از پوست لیمو یا پرتقال شیرین شده استفاده می نمایند. کشمش یکی دیگر از مواد تشکیل دهنده این کیک است که به صورت خشک به کیک اضافه می شود.

این کیک، انواع مختلفی دارد و به صورت ساده یا شکلاتی عرضه می شود. کیک را به صورت بریده شده و همراه با نوشیدنی سرد یا گرم سرو می نمایند. در بعضی از مناطق ایتالیا، آن را با کرم ماسکارپونه همراه می نمایند. قدمت این کیک به قرن پانزدهم برمی شود و امروزه در بسیاری از نانوایی ها و قنادی ها تهیه می شود.

قهوه

قهوه یکی از نوشیدنی های محبوب در ایتالیا است و اهالی این کشور، روش های مختلفی برای تهیه آن دارند. در میلان می توانید از فروشگاه های مختلف مخصوص قهوه، انواع قهوه را در بسته بندی های زیبا و مناسب هدیه دادن، خریداری کنید.

چترهای دست ساز

میلان، شهر مد و طراحی است. طراحی در میلان فقط به پوشاک محدود نمی شود؛ حتی غیرمعمول ترین اشیا هم با نوآوری و خلاقیت بی نظیر هنرمندان ایتالیایی، به زیباترین شکل ممکن طراحی می شوند. در میلان می توانید زیباترین چترهای دست ساز را بخرید، چترهایی که طراحی به نام Francesco Maglia می سازد.

این چترها به خاطر کیفیت و خلاقیت در طراحی، بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. در کارگاه او در شهر میلان می توانید انواع چتر را خریداری کنید حتی یک چتر اختصاص برای خودتان یا دوستان و عزیزان تان سفارش دهید. کارگاه در خیابان Ripamonti قرار گرفته است. در این کارگاه، انواع دسته های چوبی با جذاب ترین طرح های چتر در کنار هم قرار می گیرند تا زیباترین سوغاتی را برای شما بسازند.

کیف و کفش از برندهای مشهور

اگر اهل استفاده از پوشاک و متعلقات برند هستید، در ایتالیا می توانید بهترین برندهای جهان را پیدا کنید. انواع کیف چرم برای مصارف گوناگون مثلا کیف های رسمی، مجلسی و روزمره را می توانید به راحتی پیدا کنید. البته در نظر داشته باشید که کیف چرم آن هم از برندهای مشهور، ارزان نیست. از فروشگاه های معتبر خرید کنید تا کالای قلابی را به جای کیف برند به شما نفروشند.

چرم ایتالیا بسیار مرغوب است. علاوه بر کیف، بهترین کفش های چرمی را می توانید در میلان خریداری کنید.

جدیدترین محصولات مد

میلان به مد مشهور است بنابراین در سفر به این شهر، یکی از بهترین سوغاتی هایی که می توانید بخرید، بهترین و جدیدترین پوشاک از معتبرترین برندهای بین المللی و ایتالیایی است. در خیابان های مشهور این شهر، برندهای لوکس، که در سراسر جهان شهرت دارند، محصولات خود را عرضه می نمایند. اگر از نظر اقتصادی محدودیت دارید، جای نگرانی نیست. لازم نیست حتما از برندهای لوکس خرید کنید. در ایتالیا فراورینمایندگان پوشاک با بهترین کیفیت فعالیت می نمایند؛ برندهایی که ممکن است نام آن ها را نشنیده باشید اما محصولاتی ارزشمند دارند.

یادگاری های فوتبالی

میلان دو باشگاه فوتبال دارد که در سراسر جهان مشهور هستند و طرفدارانی دارند. اگر در بین نزدیکان شما کسی هست که به فوتبال علاقه مند باشد، به عنوان سوغات می توانید یادگاری های ورزشی بخرید؛ از انواع پیراهن ورزشی و پوشاک گرفته تا توپ و ماگ و سایر یادگاری ها. به فروشگاه های اختصاصی این دو تیم سر بزنید و بهترین سوغات را برای عزیزان تان تهیه کنید.

چینی و سرامیک

در سفر به میلان، با وجود این همه فروشگاه لوکس پوشاک و برندهای مشهور، شاید فکر کنید که اشیا و ظروف چینی و سرامیکی، سوغاتی مناسبی نیستند. در صورتی که جالب است بدانید میلان، زادگاه یکی از مشهورترین و مهم ترین برندهای فراوری اشیای سرامیکی و چینی یعنی برند Richard-Ginori است که قدمت آن به قرن هجدهم برمی شود.

در فروشگاه های سوغات می توانید انواع گلدان، اشیای دکوری و تزیینی و ظروف دست ساز سرامیکی را با طرح های خلاقانه و رنگ های زیبا خریداری کنید. برای حمل و نقل و جابه جایی این سوغاتی های جذاب، دقت کنید.

زیورآلات

انواع زیورآلات از جنس های مختلف و با متریال های گوناگون، بخشی جدایی ناپذیر از جهانی مد است. بهترین لباس های جهان با زیورآلات مرتبط، کامل می شوند. اهالی میلان، به شیک پوشی شهرت دارند. آن ها رنگ کیف و کفش، و انواع زیورآلات خود را با دقت با لباس خود ست می نمایند.

در میلان، از فروشگاه های مختلف می توانید بهترین زیورآلات از برندهای مشهور را خریداری کنید تا کامل نماینده تیپ ایتالیایی شما باشند.

اسباب بازی های چوبی

در میلان و شمال ایتالیا، ساخت اسباب بازی های چوبی، از زمان های بسیار دور، رایج بوده است. یکی از بهترین سوغاتی هایی که می توانید برای بچه ها بخرید، اسباب بازی های چوبی هستند. مثلا عروسک نوستالژیک پینوکیو که در اندازه ها و ابعاد گوناگون به فروش می رسند، نه تنها بچه ها، بلکه بزرگ ترها را هم مسرور خواهد نمود.

منبع: کجارو / gpsmycity.com
انتشار: 3 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 621

به "سوغات میلان، میزبان برترین برندهای ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوغات میلان، میزبان برترین برندهای ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید