طبیعت کشور تایلند

به گزارش مجله آزات وب، طبیعت کشور تایلند را در تور تایلند باید در پارک‌های ملی این کشور بازدید نمایید. در این مقاله شما را با بهترین پارک‌های ملی تایلند با طبیعتی بسیار زیبا و دیدنی آشنا خواهیم کرد.

طبیعت کشور تایلند

پارک ملی مو کو آنگ تونگ

پارک ملی مو کو آنگ تونگ در خلیج تایلند یک پارک دریایی است که از 42 جزیره تشکیل شده و معمولا برای رفتن به این پارک از قایق استفاده می کنند، سواحل خوبی برای شیرجه و غواصی دارد و اگر بخواهید یک شب یا بیشتر را در این پارک بگذارید می توانید چادر کرایه کنید، بعضی از جزایر آن سواحلی سفید دارند و بقیه سواحلی صخره ای دارند که می توانید به بالای آن رفته و جشم اندازهای زیبا داشته باشید.

پارک ملی او پهانگ نگا تایلند

پارک ملی مو کو سیمیلان یک پارک ملی دریایی در جنوب تایلند در استان پهانگ نگا است. این پارک دیدنی های زیادی ندارد و به راحتی می توانید با کمی وقت گذاشتن همه جاذبه های آن را ببینید. پارک یک خلیج با 42 جزیره کارست، سواحل زیبا، صخره های سنگ آهکی، غار و تالاب های زیبا دارد. محبوب ترین جای آن، جزیره جیمز باند است که قسمتی از فیلم مردی با تفنگ طلایی در این جزیره فیلم برداری گردید که یکی از بهترین جاذبه‌های تور تایلند برای بازدید می‌باشد.

پارک ملی خائو سوک تایلند

پارک ملی خائو سوک در استان سورات تانی قرار دارد و از جنگل های بارانی و جنگل تشکیل شده است، این پارک بارانی ترین قسمت کشور تایلند است که این باران تنوع حیوانی و گیاهی بسیاری را در این پارک ایجاد کرده است. در این محل صدها گونه پرنده ای، گربه وحشی، آهو، خوک خرطوم دار، فیل و خرس زندگی می کنند و بزرگ ترین گل جهان به نام «رافلسیا کری» هم فقط در همین پارک پیدا می شود، فصل غیر بارانی بین ژوئن تا اکتبر بهترین زمان برای بازدید ازاین پارک است، بین آوریل و ژوئن فصل بادهای موسمی است که در این ماه ها سیل خیلی اتفاق می افتد و بیشتر راه ها لغزنده هستند.

پارک ملی مو کو سورین تایلند

مو کو سورین یک گروه جزیره حفاظت شده در دریای آندامان است این جزایر با آب زلال و شفاف، صخره های مرجانی حیرت آور، انواع ماهی ها و لاک پشت های دریایی محل مناسبی برای غواصی می باشد، این جزایر صخره های معروف زیادی هم برای شیرجه دارند، می توانید یا با تور تایلند و یا به تنهایی از این پارک ملی زیبا در تور تایلند دیدن کنید.

پارک ملی مو کو آنگ ثانگ تایلند

پارک ملی مو کو آنگ ثانگ در خلیج تایلند، پارک ملی دریایی از 42 جزیره تشکیل شده است. بهترین راه برای دیدن این پارک استفاده از گشت قایق و یا اجاره قایق است. قایق های تندرو و قایق های پاروئی، هر دو در اینجا محبوب هستند. اگر می خواهید یک یا چند شب اقامت داشته باشید، می توانید چادر یا خانه های ییلاقی را اجاره کنید . چندین جزایر دارای سواحل شنی سفید رنگ زیبا هستند در حالی که بقیه، کوهستانی می باشند که در آن می توانید پیاده روی کنید و از مناظر جالب لذت ببرید. علاوه بر طیف گسترده ای از حیات دریایی، ممکن است شاهد میمون ها، سمورها، گرازهای وحشی، برگ های گرد و خاکی و میمونها در جزایر باشید.

انتشار: 16 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 653

به "طبیعت کشور تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طبیعت کشور تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید