طعنه پاتریس اورا به هواداران آرسنال به مناسبت خداحافظی فن پرسی

به گزارش مجله آزات وب، مدافع سابق منچستریونایتد به بهانه خداحافظی هم تیمی سابقش به هواداران تیم قرمزوسفیدپوش لندن طعنه زد.

طعنه پاتریس اورا به هواداران آرسنال به مناسبت خداحافظی فن پرسی

به گزارش خبرنگاران، روبین فن پرسی کاپیتان سابق تیم ملی هلند و ستاره سابق تیم های آرسنال و منچستریونایتد، روز گذشته (یکشنبه) در سن 35 سالگی با انجام آخرین بازی اش برای تیم فاینورد با دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

همین اتفاق بهانه ای برای هم تیمی فرانسوی سابق او در منچستریونایتد، پاتریس اورا ایجاد کرد که به هواداران آرسنال، به عنوان رقیب تیم سابق دوران بازیگری اش طعنه بزند.

فن پرسی سال 2013 به دنبال اختلاف پیدا کردن با مسئولان آرسنال و خلف وعده آنها برای عمل به وعده های شان، با تصمیمی جنجالی این تیم را با قراردادی به مبلغ 22.5 میلیون پوند به مقصد منچستریونایتد ترک و در اولین فصل حضورش در جمع شیاطین سرخ به قهرمانی این تیم در لیگ برتر کمک کرد. آن قهرمانی بیستمین و آخرین قهرمانی من یونایتد در لیگ برتر انگلیس تا به امروز بوده است.

با همه اینها حتی در آن موقع هم او منفورترین بازیکن منچستریونایتد در نزد هواداران آرسنال نبود چون در کنار او شخصیتی پرحاشیه مانند پاتریس اورا حضور داشت که بعد از یکی از بازی های شیاطین سرخ مقابل آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا که با پیروزی قرمزپوشان شهر منچستر خاتمه یافت، به توپچی ها و هواداران شان طعنه زد و گفت:این پیروزی 11 مرد مقابل 11 بچه بود.

بازنشستگی فن پرسی بهانه ای برای اورا ساخت تا دوباره با پیامی مشابه به آرسنالی ها کنایه بزند. او به همین مناسبت در صفحه شخصی اش در توئیتر عکسی از خود در آغوش فن پرسی گذاشت که این پیام در کنارش آمده است: اولین روزی که به ما در منچستریونایتد ملحق شدی را یادم است. آن موقع به تو گفتم به باشگاه ها مردها خوش آمدی. آفرین فن پرسی و شکر بابت بیستمین قهرمانی مان. عجب بازیکنی!

این نخستین باری نیست که اورا با پیام هایش در شبکه های اجتماعی به هواداران تیم های رقیب طعنه می زد، چرا که چندی پیش هم او مشابه چنین کاری را در مورد پاری سن ژرمن و هوادارانش پس از باخت آنها به منچستریونایتد در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انجام داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 226

به "طعنه پاتریس اورا به هواداران آرسنال به مناسبت خداحافظی فن پرسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طعنه پاتریس اورا به هواداران آرسنال به مناسبت خداحافظی فن پرسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید