تور قطر ارزان: طولانی ترین پرواز دنیا با قطر ایرویز

به گزارش مجله آزات وب، شروع طولانی ترین پرواز دنیا با قطر ایرویز

فکر می کنید طولانی ترین پرواز دنیا را کدام ایرلاین انجام می دهد؟ قطر ایرویز که یک شرکت هواپیمایی حامل پرچم قطر است در سال 1993 تاسیس و تبدیل به یکی از بزرگ ترین شرکت های هواپیمایی دنیا شده است. این شرکت به 133 مقصد دنیا پرواز مستقیم دارد و تعداد کارمندان آن بیش از 30,000 نفر است. با خبرنگاران همراه باشید.

تور قطر ارزان: طولانی ترین پرواز دنیا با قطر ایرویز

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

سخنگوی شرکت هواپیمایی قطر ایرویز بیان کرد که این شرکت هواپیمایی در تاریخ 5 فوریه 2017 طولانی ترین پرواز تجاری دنیا را شروع نموده است. جهت این پرواز بین دوحه در قطر و آکلند در نیوزلند است و برای طی این جهت از هواپیمای بوئینگ 777 استفاده شده است که برای رسیدن به مقصد از 10 منطقه زمانی و 5 کشور عبور خواهد نمود. مسافت بین این دو شهر 14534 کیلومتر است که در 16 ساعت و 20 دقیقه طی می گردد، شرکت هواپیمایی قطر ایرویز در وبسایت رسمی خود اعلام نموده که جهت برگشت، 17 ساعت و نیم طول خواهد کشید. این شرکت درباره تعداد مسافران چیزی نگفته اما گفته می گردد که 4 خلبان و 15 خدمه این پرواز را همراهی می نمایند. طبق سنت های بین المللی پروازهای افتتاحیه، هنگام نشستن این هواپیما در فرودگاه آکلاند از این هواپیما استقبال شد و وزیر تجارت نیوزیلند نیز تاثیر مالی این خدمت نو را بیشتر از 36 میلیون دلار براورد نموده است.

قبلا شرکت هواپیمایی امارات رکورد دار طولانی ترین پرواز دنیا بود و جهت 14200 کیلومتری دبی به آکلند را طی نموده بود.

شرکت هواپیمایی سنگاپور هم در نظر دارد در سال آینده با هواپیمای ایرباس A350 پرواز مستقیمی از سنگاپور به نیویورک داشته باشد که در صورت تحقق، این پرواز 19 ساعت طول می کشد و رکورد طولانی ترین پرواز، به هواپیمایی سنگاپور تعلق می گیرد.

منبع: الی گشت
انتشار: 25 بهمن 1400 بروزرسانی: 25 بهمن 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 2078

به "تور قطر ارزان: طولانی ترین پرواز دنیا با قطر ایرویز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور قطر ارزان: طولانی ترین پرواز دنیا با قطر ایرویز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید