تور ارزان استرالیا: عباس کیارستمی و اصغر فرهادی در جشنواره فیلم سیدنی

به گزارش مجله آزات وب، فیلم قهرمان ساخته اصغر فرهادی، در شصت و هشتمین جشنواره فیلم سیدنی در کشور استرالیا، به نمایش گذاشته می گردد. بعلاوه آثار عباس کیارستمی در این رویداد سینمایی، مرور خواهند شد.

تور ارزان استرالیا: عباس کیارستمی و اصغر فرهادی در جشنواره فیلم سیدنی

با تور ارزان استرالیا از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

به گزارش ایسنا، شصت و هشتمین جشنواره فیلم سیدنی، پس از دو بار تعویق به سبب شیوع ویروس کرونا، خاتمه برنامه کامل نمایش آثار خود را شامل 223 فیلم خاطرنشان کرد و دو فیلم ایرانی قهرمان ساخته اصغر فرهادی و جاده خاکی به کارگردانی پناه پناهی هم در بخش فیلم های بلند به برنامه نمایش این رویداد سینمایی اضافه شدند.

بعلاوه مستند رادیوگرافی یک خانواده، ساخته فیروزه خسروانی به نمایندگی از سینمای نروژ در بخش رقابت بین المللی آثار مستند به نمایش گذاشته می گردد.

جشنواره بین المللی فیلم سیدنی، ابتدا از ماه ژوئن به آگوست و با ادامه بحران جهانی کرونا به ماه نوامبر تغییر تاریخ داد. این رویداد سینمایی، سال جاری از 3 تا 21 نوامبر (12 تا 30 آبان) شامل 12 روز برنامه حضوری و 10 روز برنامه آنلاین برگزار خواهد شد.

جشنواره فیلم سیدنی، طبق اعلام پیشین، سال جاری برنامه ویژه ای را به مرور آثار عباس کیارستمی، سینماگر شناخته شده ایران در سطح بین المللی اختصاص خواهد داد.

این بخش ویژه که جاده های طولانی و پرپیچ و خم: فیلم های عباس کیارستمی نام دارد، شامل نمایش فیلم های زندگی و دیگر هیچ، کوچه و نان، کلوزآپ، مسافر، خانه دوست کجاست، زیر درختان زیتون، طعم گیلاس، باد ما را خواهد برد، دَه و به ترتیب یا بدون ترتیب می گردد که در قالب بخش مرور آثار عباس کیارستمی در جشنواره به روی پرده خواهند رفت.

بعلاوه پیش تر فیلم شیطان وجود ندارد از محمد رسول اُف در میان آثار پذیرفته شده در این رویداد سینمایی انتخاب شده بود.

منبع: فرارو
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1940

به "تور ارزان استرالیا: عباس کیارستمی و اصغر فرهادی در جشنواره فیلم سیدنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان استرالیا: عباس کیارستمی و اصغر فرهادی در جشنواره فیلم سیدنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید