عمان به عنوان مبدا جدید ورود گردشگران خارجی اردبیل تعریف شد

به گزارش مجله آزات وب، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: پیرو سفر وزیر میراث فرهنگی به کشور عمان این کشور به عنوان یکی از مبادی جدید ورود گردشگران خارجی به ایران و اردبیل انتخاب شد.

عمان به عنوان مبدا جدید ورود گردشگران خارجی اردبیل تعریف شد

از سفر با تورهای سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

نادر فلاحی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران از اردبیل گفت: اردبیل یکی از استان های مرزی و از مقاصد سفر گردشگران خارجی است که با توجه به زیرساخت ها و امکانات موجود در نظر داریم این استان را به عنوان مقصد سفر گردشگران خارجی تعریف کنیم.

وی اضافه کرد: این استان می تواند در حوزه های مختلف به گردشگران خدمات ارائه کند که به ویژه در حوزه گردشگری سلامت برنامه گسترده ای جهت معرفی استان در سطح بین الملل داریم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان توضیح داد: با این وجود حضور گردشگران خارجی نیازمند آماده سازی زیرساخت ها به ویژه در بحث حمل و نقل است و به همین دلیل راه اندازی خط پروازی مسقط- اردبیل با استاندار اردبیل مطرح می گردد.

به گفته فلاحی علاوه بر این در نظر داریم با مراکز گردشگری کشور عمان به منظور راهنمایی گردشگران به ایران و اردبیل مذاکره کنیم.

وی با اشاره به ضرورت معرفی قابلیت های گردشگری استان به ویژه در بخش گردشگری سلامت در کشور عمان، توضیح داد: با توجه به طرح جاذبه های استان از سوی وزیر میراث فرهنگی در سفر به عمان می توان برنامه های کوتاه و بلند مدتی جهت جذب گردشگران عملیاتی کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با اشاره به فرابخشی بودن گردشگری خواهان مشارکت دستگاه های اجرایی در فراوری محتوا و تبلیغ جاذبه ها تاکید نمود.

فلاحی با بیان اینکه در جذب گردشگران خارجی محور شمال غرب کشور از امکانات کم نظیری برخوردار است، اضافه کرد: استان های مازندران، گیلان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل می توانند تعامل مطلوبی برقرار نموده و نسبت به رونق این محور برای سفر گردشگران خارجی اقدام نمایند.

ح

منبع: تسنیم
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 753

به "عمان به عنوان مبدا جدید ورود گردشگران خارجی اردبیل تعریف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عمان به عنوان مبدا جدید ورود گردشگران خارجی اردبیل تعریف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید