عیادت محمدخزاعی رئیس سازمان سینمایی از رضا رویگری

به گزارش مجله آزات وب، رئیس سازمان سینمایی و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از رضا رویگری عیادت کردند.

عیادت محمدخزاعی رئیس سازمان سینمایی از رضا رویگری

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی کشور به همراه سید مجید پوراحمدی مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر و یزدان عشیری مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سینمایی شامگاه دوشنبه 19 مهرماه در منزل رضا رویگری هنرمند پیشکسوت و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون حضور پیدا و از او عیادت کردند.

در این ملاقات، محمد خزاعی با اشاره به خاطره سرود ایران ایران و بازی های خاطره انگیز رضا رویگری در فیلم های سینمایی و سریال های تاریخی با آرزوی سلامتی برای این هنرمند، گفت: هنرمندان و پیشکسوتان سرمایه های فرهنگی کشور هستند و باید منزلت، احترام و صندلی شان پاس داشته گردد و آقای رویگری هم یکی از سرمایه های ارزشمند سینما است.

وی خطاب به رضا رویگری اضافه نمود: آقای اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم، پیگیر شرایط جسمانی شما هستند و آمادگی خود را برای هرگونه یاری به شما اعلام نموده اند.

خزاعی با اشاره به نقش آفرینی های درخشان رضا رویگری، اعلام کرد: شما در فیلم های زیادی همانند عقاب ها، کانی مانگا، آلما، مسافر ری، بوتیک، اخراجی ها 3 و …درخشیدید و یکی از بازی های درخشان شما نقش کیان در سریال مختارنامه است که برای همواره در فکر ها مانده است.

سیدمجید پوراحمدی مشاور وزیر و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در این ملاقات که در منزل این هنرمند پیشکسوت انجام شد، ضمن آرزوی سلامتی برای وی، اظهار امیدواری کرد با بهبود نسبی شاهد حضورش در صحنه های تئاتر، سینما و تلویزیون باشیم.

رئیس هیات مدیره صندوق اعتباری هنر اظهار کرد: اصحاب فرهنگ و هنر سرمایه های ماندگار کشور هستند وظیفه ما در مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تکریم و حمایت از آنهاست.

پوراحمدی توضیح داد: یکی از مهم ترین اهداف من این است تا براساس برنامه ای منجسم، خدمات صندوق به اصحاب فرهنگ و هنر توسعه یابد و زمینه توانمند سازی هنرمندان فراهم گردد که در این راه همراهی فعالان فرهنگی و هنری و بهره مندی از تجارب ارزشمند آن ها بسیار لازم است.

وی تعمیم پوشش خدمات بیمه ای را یکی از مهمترین سیاست های صندوق اسم کرد و گفت: صندوق کوشش دارد با توسعه خدمات بیمه ای دغدغه اصحاب فرهنگ و هنر را در مورد هزینه های درمانی کاهش دهد.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر مطرح نمود: تکریم و حمایت از هنرمندان پیشکسوت از جمله مهمترین اهداف صندوق است. هنرمندانی که طی چندین دهه حضور فعال و پرثمر زمینه بالندگی فرهنگ و هنر کشور را فراهم نمودند.

پوراحمدی از انجام بیمه تکمیلی و پرداخت هزینه های درمانی این هنرمند با هماهنگی صندوق اعتباری هنر اطلاع داد.

در ادامه رضا رویگری ضمن تشکر از حضور مسئولان در منزلش اسم کرد: از شما تشکر می کنم که در ابتدای حضور خود در سازمان سینمایی به عیادت من آمدید. ما هنرمندان در زمان بیماری به توجه و همراهی شما مسئولان احتیاج داریم. البته می دانیم که گرفتاری ها و مسائل هنرمندان زیاد است.

وی گفت: مردم بسیار لطف دارند، محبت شان بی سرانجام است و آنقدر با عشق حالم را می پرسند که همواره شرمسار شان می شوم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1959

به "عیادت محمدخزاعی رئیس سازمان سینمایی از رضا رویگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عیادت محمدخزاعی رئیس سازمان سینمایی از رضا رویگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید