فرهنگ مردم تایلند

به گزارش مجله آزات وب، تایلندی کشوری با آداب و رسومی متفاوت با دیگر کشورهای قاره آسیا است. در این مقاله شما را با رسوماتی از کشور تایلند آشنا خواهیم کرد که شما را به تعجب واخواهد داشت.

فرهنگ مردم تایلند

در تور تایلند به غرور ملی مردم تایلند اهمیت بدهید

در 7 دهه پیش دولت این کشور سعی کرده تا با ارائه ی راهکارهای مختلف ملی گرایی را کشور ترویج دهد. یکی از نشانه های این موضوع پخش سرود ملی آن هم 2 بار در روز در شبکه های تلویزیونی است. شاید کمی به نظرتان عجیب بیاید اما عابران پیاده، دانش آموزان و مسافران باید وقتی این سرود پخش می شود، بی‌حرکت بمانند که به شما هم توصیه می‌کنیم این کار را در تور تایلند انجام بدهید.

روزهای رنگی در تور تایلند

بر طبق افسانه هایی که از گذشته هایشان می آید، هر روز هفته رنگ خاصی دارد. این موضوع مخصوصا در روزهای دوشنبه پر رنگ تر از بقیه ی  روزهاست. دوشنبه ها مردم لباس های زرد رنگ می پوشند تا روز تولد پادشاه را گرامی بدارند. رنگ های معروف دیگر، رنگ صورتی در سه شنبه ها و آبی کمرنگ در جمعه ها به مناسبت روز تولد ملکه است.

احترام مطلق را در تور تایلند فراموش نکنید

کشور تایلند سلطنت مطلقه دارد و خانواده ی پادشاهی که در این کشور زندگی می کند مورد احترام ترین خانواده در این کشور محسوب می شود. پادشاه این کشور به خاطر 60 سال خدمتی که به مردم کرده است و سرویس هایی که داده بسیار مورد احترام مردم تایلند است. تصویر او در همه جا هست، از پوسترها گرفته تا ورودی ساختمان ها و حتی عکس هایی که راننده تاکسی ها روی داشبورد تاکسی شان دارند!

وقتی سرود پادشاهی در فیلم ها، کنسرت ها، مراسم ورزشی یا هر جای دیگری خوانده می شود باید بایستید! گردشگران تور تایلند هم باید این کار را انجام بدهند.

سلام و احوالپرسی در تور تایلند

برای سلام و احوالپرسی در بانکوک و بطور کلی در این کشور باید روش مخصوص آنها را دنبال کنید. ابتدا کف دو دست تان را که در جلوی سینه تان و یا جلوی بینی تان قرار گرفته به هم فشار دهید و سرتان را به آرامی پایین بیاورید. این مرسوم ترین نوع سلام و احوالپرسی ای است که به محض ورودتان به این کشور در خیابان ها زیاد به چشم تان می خورد.

انتشار: 16 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 655

به "فرهنگ مردم تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهنگ مردم تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید