نکاتی که باید پیش از سفر به تایلند بدانید (قسمت دوم)

به گزارش مجله آزات وب، تایلند کشوری در جنوب شرق آسیا است و از جمله کشورهای زیبا و پر جاذبه برای گردشگران و توریست های داخلی و خارجی محسوب می شود. این کشور هر ساله تعداد بسیار زیادی از هموطنان ما را میزبانی می نماید. جاذبه های این کشور تنها طبیعت زیبا و دلربا و بناهای تاریخی آن نیست بلکه اخلاق مردم این منطقه هم می تواند به عنوان یکی از جاذبه ها محسوب شود. اگر قصد سفر به این کشور زیبا را دارید، نکات پیش از عزیمت به تایلند را بخوانید.

نکاتی که باید پیش از سفر به تایلند بدانید (قسمت دوم)

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای مالتیپل کانادا تضمینی هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

11. از وسایل نقلیه عمومی بهره ببرید. متروی BTS و لایت ریل مترو ارزان، راحت، و سریع است. می توانید با این وسایل به همه جا سفر کنید و ضمناً استفاده از این وسایل بسیار ساده است. برای این کار نقشه شهری یاری زیادی می نماید، سیستم بلیط های الکترونیکی بسیار ساده و مفید هستند و در عین حال نظافت قطار نیز حفظ می گردد. 12. در تایلند، سوسک های زیادی خواهید دید. ممکن است برخی روزها چیزی به چشم نخورد، اما برخی روزها چرا! 13. اگر خانمی در قطار، قایق و یا پیاده رو بهترین لباس را پوشیده باشد، ممکن است لباسش مبدل باشد (و اصلا خانم نباشد!). 14.در یک هتل پنج ستاره اقامت کنید. برای پیدا کردن یک هتل درجه یک جایی مناسب تر از بانکوک را پیدا نخواهید کرد. برای یک هتل پنج ستاره چیزی حدود صد دلار از شما درخواست خواهند کرد.

15 .در بانکوک بوهای زیادی به مشام تان می خورد. وقتی در خیابان های این شهر قدم می زنید، می توانید در یک جهت بوی خوش گل های یاسمن و بوی تند فاضلاب را به طور همزمان احساس کنید. 16 .یخ هایی که در رستوران های تایلند استفاده می شوند برای نوشیدنی نیز مناسب اند. اگر در جایی دور از شهر هستید و نگران هستید که از این یخ ها بهره ببرید یا نه، به جای آن، آب معدنی یا سودا بگیرید. 17 .چند عبارت اصلی را به زبان تایلندی یاد بگیرید اما بدانید که در بانکوک زبان انگلیسی در حد بسیار گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. در تایلند تقریباٌ همه برای یاری به شما از ایما و اشاره هم استفاده می نماید. 18 .اگر با وسایل موجود در سرویس های بهداشتی احساس راحتی نمی کنید همراه با خودتان دستمال و حوله شخصی داشته باشید.

19 .ببینید می توانید به استادیوم لومپینی بروید و یک مسابقه تایلندی به اسم موآی را تماشا کنید یا نه، ولی خیلی مشتاق خریدن بلیط های وی آی پی آن نباشید. این جایگاه ها فقط یک متر با جایگاه های معمولی فاصله دارند ولی بابت آنها باید چهار برابر هزینه کنید. 20 .هتلی انتخاب کنید که به وسایل نقلیه عمومی نزدیک باشد(مترووBTS). محله سوخومویت کاملاً مناسب است چون در آن منطقه فقط چند خیابان آن طرف تر ایستگاه مترووBTS وجود دارد. منبع: The Wanderlust Kitchen

منبع: کجارو
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 741

به "نکاتی که باید پیش از سفر به تایلند بدانید (قسمت دوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکاتی که باید پیش از سفر به تایلند بدانید (قسمت دوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید