تور دبی ارزان: فرودگاه های ابوظبی، چهل و هفتمین سالگرد روز ملی امارات را جشن می گیرند

به گزارش مجله آزات وب، فرودگاه های ابوظبی، چهل و هفتمین سالگرد روز ملی امارات مصادف با دوم دسامبر را جشن خواهند گرفت و تجربه ای متفاوت برای مسافران رقم می زنند.

تور دبی ارزان: فرودگاه های ابوظبی، چهل و هفتمین سالگرد روز ملی امارات را جشن می گیرند

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

فرودگاه های ابوظبی، چهل و هفتمین سالگرد تاسیس امارات متحده عربی را با لیستی از فعالیت ها، تفریح ها و نمادهای ملی جشن می گیرند. روز دوم دسامبر مصادف با روز ملی امارات، سراسر فرودگاه بین المللی ابوظبی غرق در جشن ها و مراسم های مختلف می گردد. این فرودگاه با تزئینات ملی و موسیقی ملی پذیرای گردشگران و مسافران خواهد بود. پرچم و سنجاق های امارات متحده عربی به عنوان نشانه ای از غرور و ملی گرایی بین مسافران در ترمینال های ورودی و خروجی توزیع خواهد شد.

علاوه براین از مسافران با قهوه و شیرینی پذیرایی می گردد و در عین حال مسافران می توانند شانس خود برای بردن جوایز نمادین را امتحان نمایند. فرودگاه بین المللی ابوظبی، شادی این روز را با اجرای 47 برنامه به مدت بیش از 47 ساعت در سراسر ترمینال های خود، با مسافران شریک می گردد. در این برنامه ها، 47 هدیه نیز به صورت تصادفی به مسافران اهدا می گردد که در کمربند چمدان آن ها گذاشته شده است.

اما این همه ماجرا نیست و مسافران می توانند شاهد پایکوبی های محلی از هنرمندان ملی امارات و اجرای موسیقی ملی و سنتی باشند که تجربه ای به یادماندنی و هیجان انگیز برای آن ها رقم خواهد زد. کارکنان فرودگاه ابوظبی نیز در جشن های ملی امارات متحده عربی شرکت می نمایند. کارکنان فرودگاه های ابوظبی روز چهارشنبه مصادف با 28 نوامبر، روز ملی امارات متحده عربی را با خانواده هایشان جشن گرفتند و از اجراهای دانش آموزان مدارس محلی و شعرخوانی و اجراهای موسیقی بهره بردند.

بریان تامپسون، مدیر اجرایی فرودگاه های ابوظبی می گوید:

مایه افتخار فرودگاه های ابوظبی است که روز ملی امارات متحده عربی را جشن بگیرند و فرهنگ و سنت مردم امارات را به مسافرانی که از سراسر دنیا به این کشور سفر می نمایند، معرفی نمایند. فرودگاه های ابوظبی تمام کوشش خود را برای انتقال حس میهن پرستی، افتخار و اتحاد همه مردم امارات به کار می بندد. جشن روز ملی امارات در راستای کوشش های مستمر ما برای ارائه تجربه ای منحصربه فرد و خدماتی با برترین کیفیت به مسافران است، این موضوع بخشی از منظره ما برای تبدیل شدن به یک گروه پروازی برتر و پیشرو در دنیا به حساب می آید.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 5 اسفند 1400 بروزرسانی: 5 اسفند 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 2089

به "تور دبی ارزان: فرودگاه های ابوظبی، چهل و هفتمین سالگرد روز ملی امارات را جشن می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی ارزان: فرودگاه های ابوظبی، چهل و هفتمین سالگرد روز ملی امارات را جشن می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید