فوتبال جهان، طعنه ژوزه مورینیو به 4 بازیکن منچستریونایتد: فوتبال امروز جهان پر از بچه های لوس شده است!

به گزارش مجله آزات وب، فوتبال دنیا - سرمربی پرتغالی تیم منچستریونایتد با انتقاد از رویکرد نسل فعلی فوتبالیست ها از برخی از بازیکنانش ایراد گرفت. - اخبار ورزشی -

فوتبال جهان، طعنه ژوزه مورینیو به 4 بازیکن منچستریونایتد: فوتبال امروز جهان پر از بچه های لوس شده است!

به گزارش خبرنگاران، ژوزه مورینیو در مصاحبه با سایت یونی ویژن به انتقاد از رویکرد بازیکنان حال حاضر فوتبال دنیا پرداخت و غیرمستقیم به تعدادی از بازیکنان خودش که در این فصل از دست او ناراحت شده اند، طعنه زد.

مورینیو گفت: در دنیای فعلی فوتبال به نظر می رسد که بازیکنان بچه هایی لوس هستند که هنوز عاقل و بالغ نشده اند، منظورم بالغ از نظر شخصیتی است. افرادی که اطراف آنها هستند هم در این وضعیت نقش دارند. در گذشته، بازیکنان پخته تر و عاقل تر بودند و برای ناملایمتی های زندگی آمادگی بیشتری داشتند. آنها کمتر محافظت می شدند. اکنون اما افراد دوروبر بازیکنان بیش از اندازه روی آنها تأثیر می گذارند و عذر و بهانه می آورند. فوتبال دنیا| مورینیو پاسخ کاسیاس را داد

آقای خاص با اشاره به چهار بازیکن تیمش شامل آنتونی مارسیال، لوک شاو، جسی لینگارد و مارکوس رشفورد گفت: مارسیال باید پختگی بیشتری از خودش نشان دهد. لوکا شاو، پتانسیل فوق العاده ای دارد اما نمی داند چطور از آن استفاده کند. باز هم تأکید می کنم که او استعداد زیادی دارد. لینگارد و رشفورد؟ آنها جوانانی با پتانسیل فراوان هستند اما از نظر شخصیتی باید سطح شان را بالا ببرند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 104

به "فوتبال جهان، طعنه ژوزه مورینیو به 4 بازیکن منچستریونایتد: فوتبال امروز جهان پر از بچه های لوس شده است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال جهان، طعنه ژوزه مورینیو به 4 بازیکن منچستریونایتد: فوتبال امروز جهان پر از بچه های لوس شده است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید