قاطعیت مجیدی در ارتباط با سعادتمند

به گزارش مجله آزات وب، فرهاد مجیدی قاطعانه با مدیرعامل استقلال برخورد نموده و پیروز شده خواسته هایش را عملی کند.

قاطعیت مجیدی در ارتباط با سعادتمند

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، احمد سعادتمند از زمانی که مدیرعامل استقلال شد کوشش زیادی کرد تا با فرهاد مجیدی تماس بگیرد اما سرمربی آبی پوشان که در امارات بود جواب او را نمی داد.

سعادتمند پس از آمدن مجیدی به تهران به وسیله رابطان چندین بار خواستار حضور مجیدی در ساختمان باشگاه استقلال شد و در مرتبه آخر خواسته وی دستوری بود اما سرمربی تیم حاضر به ملاقات با مدیرعامل در باشگاه نشد تا اینکه این ملاقات در مجموعه ورزشی انقلاب صورت گرفت و جلسه ای نیز میان طرفین رد و بدل شد.

پیش از این ملاقات خواسته مجیدی پرداخت مطالبات معوقه اعضای تیم بود که در مورد داخلی ها عملی شد و در جلسه نیز سرمربی آبی پوشان از سعادتمند خواست تا مطالبات معوقه بازیکنان خارجی به خصوص شیخ دیاباته به حساب او واریز گردد چون به این بازیکن احتیاج دارد.

مدیرعامل استقلال پس از این جلسه 60 هزار دلار به حساب دیاباته واریز نموده و 10 هزار دلار هم به هروویه میلیچ پرداخت شده است. سعادتمند قول داده تا الباقی مطالبات بازیکنان خارجی پرداخت گردد و هر دو نفر برای فصل آینده حفظ شوند. این موضوع گویای آن است که نفر اول استقلال با خواسته های مجیدی کنار آمده و تصمیم گرفته تا شرایط تیم را مطابق درخواست های پیش ببرد. در واقع مجیدی حرفش را به کرسی نشانده و قاطعانه پیش رفته است.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1120

به "قاطعیت مجیدی در ارتباط با سعادتمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاطعیت مجیدی در ارتباط با سعادتمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید