قهرمانی نماینده ایران در تور دوچرخه سواری اندونزی

به گزارش مجله آزات وب، خبرنگاران: تور دوچرخه سواری سینگ کاراک اندونزی با قهرمانی تیم پیشگامان کویر یزد و حاکمیت رکابزنان ایرانی به انتها رسید.

قهرمانی نماینده ایران در تور دوچرخه سواری اندونزی

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، نهمین و آخرین مرحله تور دوچرخه سواری سینگ کاراک اندونزی در راستا 125 کیلومتری پسیسیر سلاتان تا شهر پادانگ با حضور82 دوچرخه سوار برگزار گردید و رکاب زنان در طول 9 مرحله، مسافت 1250 کیلومتری را رکاب زدند. در سرانجام این مرحله جونز برنتون دوچرخه سوار استرالیایی، صوفیان هادی دوچرخه سوار مغربی و کورادا سایا دوچرخه سوار ژاپنی با ثبت زمان مشابه 2:43:12 به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

با توجه به کوشش تیم های دیگر در مجموع انفرادی پس از 9 مرحله برای اولین بار رکوردی بی نظیر برای کشورمان رقم خورد و از 10 رکاب زن برتر تور 7 مقام اول به رکابزنان کشورمان رسید که در این رده بندی امیر زرگری، رحیم امامی و رامین مهربانی از تیم پیشگامان کویر یزد مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در مجموع رده بندی تیمی نیز تیم پیشگامان کویر یزد قهرمان مطلق تور شد و تیم های شهرداری تبریز و سون الون در رده های دوم تا سوم باقی ماندند.

در مجموع خطوط امتیازی آروین معظمی گودرزی از تیم پیشگامان با وجود کوشش فراوان پیروز نشد تا صندلی نخست را به دست آورد و در رده دوم باقی ماند، حسین جهانبانیان از تیم شهرداری تبریز نیز مقام سومی را از آن خود کرد.

در مجموع خطوط امتیازی کوهستان، رامین مهربانی از تیم پیشگامان کویر یزد نیز پیروز شد عنوان سلطان کوهستان تور را به خود اختصاص دهد.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 322

به "قهرمانی نماینده ایران در تور دوچرخه سواری اندونزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانی نماینده ایران در تور دوچرخه سواری اندونزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید