مشارکت 11 میلیارد تومانی خانواده نیرومندپور برای ساخت دو مدرسه در منطقه ها 10 و 7 شهر تهران

به گزارش مجله آزات وب، تهران (پانا) - تمام هزینه های ساخت این مدرسه و نیمی از هزینه های ساخت مدرسه دوم در منطقه 7 تهران در مجموع 11 میلیارد تومان از سوی این خیر پرداخت شده است و مدرسه دوم این خیر تا دو ماه دیگر در منطقه 7 شهر تهران افتتاح می شود.

مشارکت 11 میلیارد تومانی خانواده نیرومندپور برای ساخت دو مدرسه در منطقه ها 10 و 7 شهر تهران

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران، مراسم افتتاح و بهره برداری از مدرسه خیر ساز دکتر نصرت الله نیرومندپوردر منطقه 10 شهر تهران برگزار شد.

در این مراسم بانوی خیر کریمی همسر زنده یاد دکتر نیرومند پور و خانواده خیر، عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، نعمت بنی آدم رییس مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران، محمدرضاقربانی مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران، حبیبی معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان تهران، ارغوانی مدیر آموزش و پرورش منطقه 10 و جمع زیادی از اعضای خانواده این خیر حضور داشتند.

این مدرسه دارای 9 کلاس درس و 5 باب اتاق اداری و آزمایشگاهی است که در زیر بنای 1266 متر ساخته شده و تمام هزینه ساخت را خیر محترم تامین کرده است.

گفتنی است خانواده دکتر نیرومند پور هم اکنون یک مدرسه خیر ساز دیگر در منطقه 7 تهران در دست اجرا دارند که تا به امروز حدود 5/5 میلیارد تومان از سوی خیر محترم هزینه شده است و تا دو ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

در مجموع خانواده دکتر نیرومند پور برای ساخت این دو مدرسه در منطقه 10 و 7 شهر تهران بالغ بر 11 میلیارد تومان هزینه کرده اند.

در مراسم افتتاح این فضای آموزشی، عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرتهران ضمن تشکر از تلاش های خانواده نیک اندیش نیرومند پور تاکید کرد: تا مسائل آموزشی به گفتمان تبدیل نشود به فعلیت در نمی آید و به همین دلیل لازم است مشکل کمبود فضای آموزشی در تهران را تبیین کنیم تا امکان جذب خیرین فراهم آید. وی اضافه کرد :در حال حاضر به 1490 مدرسه تازه در شهرتهران نیاز است.

نعمت بنی ادم رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران نیز از تلاش های خانواده دکتر نیرومند پور تشکر کرد.

در پایان مراسم لوح تقدیرهایی از طرف مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران، اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و اداره کل نوسازی مدارس استان تهران به همسر و خانواده دکتر نیرومند پور اهدا شد.

در حال حاضر حدود 400 دانش آموز در مقطع دبیرستان دوره اول در این دبیرستان مشغول به تحصیل هستند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 2002

به "مشارکت 11 میلیارد تومانی خانواده نیرومندپور برای ساخت دو مدرسه در منطقه ها 10 و 7 شهر تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت 11 میلیارد تومانی خانواده نیرومندپور برای ساخت دو مدرسه در منطقه ها 10 و 7 شهر تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید