معرفی هتل مای هتل بانکوک تایلند

به گزارش مجله آزات وب، هتل مای هتل بانکوک یکی از هتل های سه ستاره معروف در منطقه پراتونام بانکوک است که هر ساله میزبان مسافران و گردشگران این شهر می باشد. هتل مای هتل بانکوک با توجه به امکاناتی که دارد و فاصله مناسبی که این هتل با مراکز تفریحی توریستی بانکوک کشور تایلند دارد از گزینه های عالی و مناسب جهت اقامت در بانکوک می باشد. اگر مسافر تور بانکوک هستید، می توانید با رزرو هتل مای هتل بانکوک در یک محل با قیمتی بسیار مناسب و امکانات رفاهی بالا اقامت داشته باشید. در این مقاله ضمن آشنایی با هتل مای هتل شهر بانکوک، اطلاعاتی در مورد امکانات و آدرس هتل مای هتل بانکوک ارائه می گردد.

معرفی هتل مای هتل بانکوک تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

هتل مای هتل بانکوک

هتل مای هتل بانکوک در واقع با نام کامل هتل مای هتل پراتونام (My Hotel Pratunam) شناخته می گردد. هتل مای هتل بانکوک، هتلی سه ستاره با قیمت بسیار پایین جهت رزرو اتاق، با صد و هفده اتاق در منطقه توریستی پراتونام یا پاتونم بانکوک تایلند واقع شده است. اگر به قصد خرید در بانکوک تایلند، مسافرت به همراه تور بانکوک را انتخاب کرده اید، می توانید با اقامت در هتل مای هتل به راحتی خرید های خود را انجام دهید، زیرا این هتل در نزدیکی بسیاری از مراکز خرید مشهور این شهر واقع شده است. به طور مثال این هتل با مرکز خرید سیام پاراگون فاصله ای چند دقیقه ای دارد و می توان تنها با یک دقیقه پیاده روی خود را به بازارهای اطراف میدان سیام بانکوک رساند. همچنین باید اطلاع داشت که فاصله هتل مای هتل پراتونام تا فرودگاه بین المللی بانکوک چیزی در حدود بیست و پنج کیلومتر است و خدمات بدرقه و استقبال فرودگاهی نیز توسط آنها انجام می گردد.

معرفی امکانات رفاهی هتل مای هتل بانکوک

از جمله خدمات رفاهی هتل مای هتل بانکوک می توان به رستوران، غذاخوری، کافی شاپ، پارکینگ جهت نگهداری از خودروهای مسافران، بار، سالن های مخصوص برگزاری کنفرانس، لاندری، اتاق های مخصوص اسموک یا اتاق سیگاری ها اشاره کرد که جزء خدمات عمومی این هتل است. اینترنت در هر جای هتل مای هتل بانکوک جهت استفاده عموم رایگان و بصورت وای فای می باشد. اگر به تایلند و شهر بانکوک سفر کردید باید بدانید که بهترین ماساژورهای بانکوکی در این هتل اقامت دارند و خدمات خوبی در این زمینه ارائه می گردد. از جمله امکاناتی که در اتاق های هتل مای هتل جهت رفاه حال مهمانان فراهم است می توان به حمام خصوصی در اتاق ها، سشوار، تلویزیون های دیجیتال و ال سی دی، سیستم تهویه هوای سرد و گرم مطبوع، سرویس اتاق هر 24 ساعت یک بار و … اشاره کرد. از جمله دیگر امکاناتی که در هتل مای هتل شهر توریستی بانکوک جهت رفاه حال مسافران تور بانکوک پیش بینی شده است خدماتی چون ترانسفر فرودگاهی و خدمات تور شهری در بانکوک، خدمات مسافرتی ویژه و … است.

نکات لازم در مورد اقامت در هتل مای هتل بانکوک

در هتل مای هتل بانکوک کلاً دو نمونه اتاق خاص وجود دارد که هر اتاق ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد. هر فرد بنا به صلاحدید خود اولاً می تواند به سایت رسمی هتل مای هتل شهر بانکوک مراجعه کند و امکانات هر اتاق را چک نمایید، سپس در طول بیست و چهار ساعت شبانه جهت اقامت در یکی از بهترین هتل های شهر بانکوک به آدرس این هتل مراجعه کند. اتاق های نوع یک به عنوان اتاق های استاندارد شناخته می شوند و اتاق های نوع دوم با نام Cubic Studio شناخته می شوند. در واقع اتاق های نوع دوم از امکاناتی مشابه اتاق های نوع اول و معمولی سود می برند با این حال اتاق های بدون پنجره می باشند تا سر و صدای بیرون به هیچ وجه مزاحم مهمانان نگردد. از لحاظ بحث نگهداری امانات در این هتل مای هتل شهر بانکوک، این هتل علاوه بر در اختیار قرار دادن صندوق امانات شخصی، اتاق مخصوص نگهداری چمدان نیز دارد. کافی نت، اتاق های مخصوص ارسال فکس و تهیه کپی، خدمات تور مسافربری بانکوک و … نیز در این هتل وجود دارد.

آدرس و موقعیت مکانی هتل مای هتل بانکوک

جهت مراجعه به آدرس هتل مای هتل بانکوک باید یک تاکسی از فرودگاه به مقصد منطقه پراتونام یا منطقه ویژه تفریحی توریستی Pratunam شهر بانکوک کرایه کنید. آدرس دقیق این هتل را می توانید بر روی نقشه در سایت اصلی هتل مای هتل شهر بانکوک مشاهده کنید یا به آدرس 70/2 Soi Petchburi 15, Petchburi Rd. Phayathai بانکوک بانکوک مراجعه کنید.

دیدگاه مهمانان هتل مای هتل بانکوک در مورد خدمات این هتل

هتل مای هتل بانکوک از لحاظ امتیازی در دیدگاه مسافران و کاربرانی اینترنتی که سابقه اقامت در این هتل را دارند از جایگاه بالایی برخوردار است. به طور مثال توریست ها و گردشگران به ارزش اقامت در اتاق نسبت به قیمت رزرو اتاق هتل مای هتل پراتونام، موقعیت مکانی و دسترسی های این هتل به مراکز تفریحی توریستی، نظافت و تمیزی اتاق ها و بخش های مختلف هتل، راحتی، امکانات عمومی و رفاهی، برخورد کارکنان و پرسنل هتل با مسافران و … هتل مای هتل شهر بانکوک امتیازی بالای هفتاد درصد رضایت مندی داده اند.

انتشار: 19 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 206

به "معرفی هتل مای هتل بانکوک تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل مای هتل بانکوک تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید