منچستریونایتد 1-6 تاتنهام؛ مورینیو و تحقیر تیم سابق

به گزارش مجله آزات وب، ژوزه مورینیو مقابل تیم سابق خود شگفت انگیزترین پیروزی فصل را به دست آورد و به برد 6 گله در اولدترافورد رسید.

منچستریونایتد 1-6 تاتنهام؛ مورینیو و تحقیر تیم سابق

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در یکی از مهم ترین بازی های هفته چهارم لیگ برتر انگلیس، تیم منچستر یونایتد که یک بازی معوقه دارد و در دو ملاقات اخیرش صاحب سه امتیاز شده، از ساعت 19 امشب در استادیوم اولدترافورد میزبان تاتنهام بود.

بازی با حمله توفانی شیاطین سرخ و اعلام پنالتی در ثانیه28 به سود این تیم با خطای داوینسون روی آنتونی مارسیال شروع شد که برونو فرناندس با شوت به سمت راست دروازه تاتنهام پنالتی اعلام شده را تبدیل به گل کرد.

شاگردان مورینیو خیلی زود کار را به تساوی کشیدند و در دقیقه 4 روی اشتباه خط دفاعی منچستر یونایتد و هری مگوایر، با سماجت هری کین در توپ گیری و شوت پای چپ ان دومبله به گل رسیدند.

در دقیقه 6 شوت پشت محوطه میسون گرینوود را هوگو لوریس مهار کرد که ثانیه هایی بعد روی ضد حمله سریع بازیکنان تاتنهام و پاس در عمق هری کین از میانه زمین، سون هیونگ مین با عبور از بین اریک بایی و لوک شاو و شوت زمینی گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا بازی در 7 دقیقه ابتدایی سه گل داشته باشد.

بازی تا دقیقه 20از تب و تاب افتاده بود که مارکوس رشفورد با وجود اینکه در موقعیت آفساید بود، اما با فرار خطرناک تا محوطه جریمه تاتنهام و سر توپ دیدنی، تیرک دروازه لوریس را به لرزه درآورد.

در دقیقه 27 باز هم هری کین موثر ظاهر شد و پاس در عرض تماشایی او را سرجی اوریه با سرتوپ و شوت محکم به سمت دروازه منچستر یونایتد زد که این بار دخیا توپ را برگشت داد.

در دقیقه 28 حملات زهردار تاتنهام با شوت ان دومبله درآستانه گل شدن بود که شوت او از زاویه بسته برگشت داده شد و در ادامه ضربه اریک لاملا پس از برخورد به مگوایر به کرنر رفت.

حملات پُردامنه شاگردان مورینیو مقابل تیم سابقش همچنان ادامه داشت و در دقیقه 28 سرخیو رگیلون با حضور به موقع در محوطه جریمه ایجاد موقعیت کرد که پاس او با ضربه ان دومبله باز هم راهی کرنر شد، اما در زمان زدن کرنر، آنتونی مارسیال بخاطر ضربه با دست به صورت لاملا به شکل عجیبی از زمین اخراج شد تا کار شاگردان سولسشر سخت تر گردد.

در دقیقه 31 اشتباه عجیب در خط دفاعی منچستر و رسیدن توپ به سون حمله دیگری را برای تاتنهام به وجود آورد تا این بار هری کین روی پاس ستاره کره ای گل سوم تاتنهام را به ثمر رساند.

سرجی اوریه در دقیقه 37 با پاس در عرض سون را در مقابل دروازه منچستر یونایتد صاحب توپ کرد تا او با لایی زدن به دخیا گل چهارم تاتنهام را بزند و کار شیاطین سرخ را در نیمه اول تمام کند.

البته در لحظات پایانی نیمه اول هم شوت زمینی اوریه با اختلاف کمی از کنار دروازه منچستر به بیرون رفت و ضربه سر هری کین نیز با بدشانسی تبدیل به گل نشد تا شاگردان مورینیو با فزونی 4-1 راهی رختکن شوند.

نمایش درخشان تاتنهام در نیمه دوم هم ادامه داشت و این تیم روی کار تیمی بازیکنان اش و پاس در عمقی که هویبرگ داد، با شوت محکم و زمینی اوریه گل پنجم را مقابل منچستر به ثمر رساند.

بازی پس از این گل اتفاق خاصی به همراه نداشت تا اینکه در دقیقه 72 شوت زمینی هری کین نزدیک بود ششمین گل تاتنهام را رقم بزند که دخیا با شیرجه زمینی توپ را راهی کرنر کرد.

سریال پنالتی های مسابقات منچستر برای دومین بار در این ملاقات تکرار شد و در دقیقه 87 پل پوگبا با خطا درون محوطه جریمه خودی روی بن دیویس یک پنالتی به تاتنهام تقدیم کرد تا هری کین گل دوم خود و گل ششم منچستر را بزند.

در ادامه کوشش شاگردان سولسشر برای کاهش اختلاف گل ثمری نداشت تا مورینیو در استادیوم خانگی تیم سابق خود به فزونی شگفت انگیز 6 بر یک دست پیدا کند و تاتنهام نیز با امتیاز و صعود 9 پله ای موقتا در رده پنجم جدول لیگ برتر انگلیس قرار بگیرد و منچستر با سه بازی و سه امتیاز به رتبه شانزدهم سقوط کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1356

به "منچستریونایتد 1-6 تاتنهام؛ مورینیو و تحقیر تیم سابق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچستریونایتد 1-6 تاتنهام؛ مورینیو و تحقیر تیم سابق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید