مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رویداد اپل و معرفی محصولات تازه تا افتتاح بزرگترین فروشگاه دنیا به وسیله سامسونگ

به گزارش مجله آزات وب، انتخاب هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رویداد اپل و معرفی محصولات تازه تا افتتاح بزرگترین فروشگاه دنیا به وسیله سامسونگ

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

در جریان مراسم رونمایی از محصولات تازه اپل، گوشی iphone XS را معرفی کرد. این گوشی بی نظیر که بسیاری از کاربران برای رونمایی از آن انتظار می کشیدند امکاناتی منحصر به فرد دارد. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ساعت هوشمند اپل معرفی گردید. این ساعت از نسل چهارم اپل واچ است و نسبت به نسخه قبلی تفاوت هایی ظاهری و نرم افزاری دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

به نظر می رسد رمز موفقیت محصول تازه اپل یعنی iphone XR مقاومت است. چرا که این محصول از شیشه و آلومینیومی فوق مقاوم طراحی شده است. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فیسبوک نمی تواند که تمام الگوهای رفتاری موجود در این برنامه را شناسایی کند و به همه پست و عکس ها دقت کند به همین دلیل آغاز به ساخت هوش مصنوعی تازه خود نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت سامسونگ بزرگترین فروشگاه دنیا را در خانه اپرای سابق بنگلور افتتاح کرد.فروشگاهی که با هدف شکست دیگر رقبا در هند طراحی شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اطلاعات بیش از 440 میلیون کاربر شرکتی سوئیسی Veeam افشا شد.این شرکت وظیفه مدیریت داده ها و اطلاعات کاربران را بر عهده داشت.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 28 آذر 1401 بروزرسانی: 28 آذر 1401 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 2297

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رویداد اپل و معرفی محصولات تازه تا افتتاح بزرگترین فروشگاه دنیا به وسیله سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رویداد اپل و معرفی محصولات تازه تا افتتاح بزرگترین فروشگاه دنیا به وسیله سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید