مکان های تفریحی در مجارستان ، سفر به مجارستان (تور مجارستان)

به گزارش مجله آزات وب، امروزه مجارستان به عنوان یکی از زیباترین کشورهای توریستی در جهان محسوب می گردد که همیشه در صدر پرفروش ترین تورهای آژانس های مسافرتی در جهان واقع شده است. این کشور در طول تاریخ تحت تسلط امپراتوری های متعدد بوده همین جریان موجب شده که بتوان شاهد فرهنگ های مختلفی در این کشور بود؛ از فرهنگ های به جای مانده از رومیان گرفته تا عثمانیان و مغول ها. شاید بتوان گفت که تنوع فرهنگی موجود در این کشور یکی از خاص ترین مزیت هایی است که گردشگران انواع تور مسافرتی را به خود جذب می نماید. این امکان در اختیار گردشگران تور مسافرتی مجارستان قرار گرفته که در سفر به مجارستان، از بناهای به جای مانده از رومیان باستان تماشا نمایند یا تور طبیعت گردی فوق العاده ای به طبیعت زیبای مجارستان داشته باشند. دانوب نیلگون و افسانه ای از دیگر ستاره های گردشگری است که می توان در مجارستان مورد بازدید قرار داد. این رود به طور حتم راوی داستان های بسیاری از این کشور حماسی است. در این مقاله قصد داریم به زیباترین جاذبه های گردشگری مجارستان سفر کنیم. با خبرنگاران همراه باشید.

مکان های تفریحی در مجارستان ، سفر به مجارستان (تور مجارستان)

با ما سفر کنید و با تور مجارستان از کشور جذاب اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای بوداپست مجارستان را ببینید.

Budapest

بوداپست مرکز مجارستان یکی از بزرگترین شهرهای این کشور محسوب می گردد. شهری زیبا که شهرتی خاص در قاره سبز را به خود اختصاص داده. این شهر بزرگ ترین غار آب گرم در جهان را در اختیار دارد از این گذشته می توان با سفر به بوداپست از نزدیک شاهد قدرت نمایی ساختمان مجلس بود. این ساختمان از حیث وسعت به عنوان سومین سالن اجماع مجلس در جهان شناخته می گردد و گردشگران تور مسافرتی بوداپست را به خود جذب می نماید. این امکان در اختیار شما قرار گرفته که در تور نوروزی خود به بوداپست در جوار رود دانوب فنجانی قهوه بنوشید و از طبیعت خارق العاده لذت ببرید. این شهر با فضایی افسانه ای روایتگر داستان هایی بی شمار در طول تاریخ است.

Lake Balaton

اگر قصد دارید در سفر به مجارستان از طبیعت لذت ببرید تور طبیعت گردی بی نظیری به سواحل آرام دریاچه Balaton داشته باشید. این دریاچه آب خود را از رودخانه های جاری تأمین می نماید و از همین حیث به عنوان معروف ترین دریاچه در قاره سبز شناخته می گردد.

Eger

از دیگر شهرهای قابل توجه و دیدنی در مجارستان می توان به Eger اشاره نمود. در این منطقه می توانید برترین و زیباترین آثار به جای مانده از دوران مسیحیت را مشاهده کنید. بناهای به جای مانده در این منطقه به قرن 10 میلادی باز می گردند و یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری مجارستان محسوب می شوند. معماری ساختمان های موجود در این منطقه به قرن 10 میلادی می رسد. می توان نمونه هایی فوق العاده از معماری باروک را در این سازه ها مشاهده کرد. از دیگر جاذبه های تاریخی که در این منطقه مشاهده می کنید کلیسایی است خاص که این شهر را به عنوان یکی از مجامع مذهبی مجارستان مطرح نموده است. این کلیسای جامع در بالای تپه Castle قرار گرفته و چشم انداز ای زیبا را در اختیار گردشگران تور مسافرتی به وجود آورده.

Hortobagy National Park

این پارک ملی در سال 1973 در مجارستان احداث شد و زیستگاه حیواناتی نادر است. می توانید در این پارک شاهد اسب های وحشی به جای مانده از عصر یخبندان باشید یا نمونه هایی نادر از پرندگان را مشاهده کنید. منظره ها موجود در این پارک برترین موقعیت را در اختیار گردشگران تورطبیعت گردی مجارستان قرار داده است.

منبع: همگردی
انتشار: 1 بهمن 1401 بروزرسانی: 1 بهمن 1401 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 2316

به "مکان های تفریحی در مجارستان ، سفر به مجارستان (تور مجارستان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکان های تفریحی در مجارستان ، سفر به مجارستان (تور مجارستان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید