ناظم الشریعه: تورنمنت چین فرصت خوبی برای زیر نظر دریافت بازیکنان جدید است

به گزارش مجله آزات وب، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران اهداف خود از حضور این تیم در تورنمنت چین را تشریح کرد.

ناظم الشریعه: تورنمنت چین فرصت خوبی برای زیر نظر دریافت بازیکنان جدید است

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمد ناظم الشریعه در خصوص حضور تیم ملی فوتسال ایران در تورنمنت چین گفت: امروز مسابقات هفته بیست ودوم لیگ برتر فوتسال برگزار می گردد و اردوی پیش از اعزام تیم ملی از صبح فردا با حضور 18 بازیکن که پیش از این اسامی آنها را اعلام کردیم، شروع خواهد شد.

وی ادامه داد: در واقع بازیکنان را دو روز پیش از اعزام تیم در اختیار خواهیم داشت که در روز نخست (فردا) تمرینات ریکاوری را پیگیری می کنیم و در روز دوم (چهارشنبه) تنها فرصت کوتاهی برای مرور کارهای تاکتیکی خواهیم داشت.

سرمربی تیم ملی فوتسال اضافه کرد: برای این اردو 18 بازیکن را فراخواندیم که همه آنها به غیر از 2 یا 3 بازیکن که از تیم الف هستند، بازیکنان جوان و جدید هستند و در نهایت 14 نفر از آنها برای حضور در تورنمنت انتخاب می شوند. در واقع در تورنمنت چین فرصت زیر نظر دریافت بازیکنان را خواهیم داشت و آنها هم باید عملکرد خود را به کادر فنی اثبات نمایند.

ناظم الشریعه درخصوص تیم های حاضر در این تورنمنت بیان نمود: در این تورنمنت تیم های صربستان، عمان و چین حضور دارند که صربستان از تیم های خیلی خوب اروپاست و عمان و چین تیم های پرقدرتی برای محک زدن بازیکنان هستند. البته هدف اصلی ما ارزیابی بازیکنان جوان است تا بتوانیم بهترین ترکیب از بازیکنان جوان و با تجربه را برای رقابت های قهرمانی فوتسال آسیا با خود به ازبکستان ببریم.

22

منبع: تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 757

به "ناظم الشریعه: تورنمنت چین فرصت خوبی برای زیر نظر دریافت بازیکنان جدید است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناظم الشریعه: تورنمنت چین فرصت خوبی برای زیر نظر دریافت بازیکنان جدید است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید