وقوع زلزله شدید 6، 3 ریشتری در شرق اندونزی

به گزارش مجله آزات وب، خبرنگاران: سازمان زمین شناسی آمریکا گفت زلزله ای به بزرگی 6، 3 ریشتر مناطق شرقی اندونزی را به لرزه درآورده ولی هیچ گزارشی از تلفات و خسارات احتمالی این زلزله منتشر نشده است.

وقوع زلزله شدید 6، 3 ریشتری در شرق اندونزی

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ وقوع زلزله 6، 3 ریشتری امروز در شرق اندونزی در شرایطی است که مقام های این کشور هشداری در مورد وقوع احتمالی سونامی نداده اند.بر اساس این گزارش این زلزله در 110 کیلومتری شهر توبلو در شمال و شمال شرق اندونزی به وقوع پیوسته است. سازمان زمین شناسی آمریکا نیز وقوع این زلزله در عمق 63 کیلومتری زمین را تایید نموده است.

یک هتلدار در شهر توبلو نیز تاکید نمود با شروع زمین لرزه میهمانان از اتاق های خود بیرون آمدند و این زلزله چند ثانیه به طول انجامیده است. وی اضافه نمود، زلزله شدیدی بود ولی زیاد به طول نینجامید و همه چیز به شرایط عادی بازگشته است.اندونزی بر روی کمربند آتشفشانی واقع شده است و فعالیت کوه های آتشفشانی موجب وقوع زلزله های زیادی در این کشور می گردد. وقوع زلزله 6، 1 ریشتری در ماه جولای در جزیره سوماترا منجر به کشته شدن حداقل 35 نفر شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 312

به "وقوع زلزله شدید 6، 3 ریشتری در شرق اندونزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقوع زلزله شدید 6، 3 ریشتری در شرق اندونزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید