ولخرج ترین و خسیس ترین گردشگران دنیا برای چه کشور هایی هستند؟

به گزارش مجله آزات وب، ولخرج ترین و خسیس ترین گردشگران دنیا برای چه کشور هایی هستند؟

گردشگران خسیس در مسافرت چگونه رفتار می نمایند؟

گردشگران خسیس مؤدبانه رفتار می نمایند و از آن دسته گردشگرانی که غر می زنند نیستند، اما تمایل دارند پولشان را در جیب خود نگه دارند. آن ها از مدت ها قبل برای سفر خود پول جمع می نمایند و حاضر نیستند آن را به راحتی از دست دهند. تا آخر غذایی که سفارش می دهند را می خورند، ترجیح می دهند به جای هتل های لوکس در قسمت های مجانی اقامت نمایند. در رستوران های گران قیمت غذا سفارش نمی دهند و حتی ترجیح می دهند خودشان در طول سفر غذا درست نمایند و اصلا علاقه ای به دادن انعام از خود نشان نمی دهند.

ولخرج ترین و خسیس ترین گردشگران دنیا برای چه کشور هایی هستند؟

ولخرج ترین گردشگران در مسافرت چگونه رفتار می نمایند؟

ولخرج ترین گردشگران گاهی اوقات در مسافرت رفتار های عجیب غریبی انجام می دهند. به عنوان مثال پول بلیط یک غریبه را پرداخت می نمایند، انعام های زیاد پرداخت می نمایند، هرچیزی را که میبینند می خرند، ماشین های گران قیمت کرایه می نمایند و در لوکس ترین هتل ها جا رزرو می نمایند. بهتر است با این گردشگران به مسافرت بروید زیرا آن ها حاضرند همه چیز خود را خرج نمایند.

ولخرج ترین و خسیس ترین گردشگران دنیا برای چه کشور هایی هستند؟

بر اساس گزارشات گسترده ای که از مسافران در سرتاسر دنیا جمع آوری شده است، گردشگران نیوزیلند به عنوان خسیس ترین مسافرین شناخته می شوند، در حالی که گردشگران ژاپنی به عنوان ولخرج ترین گردشگران دنیا شناخته می شوند. این تحقیقاتی در سال 2014 در تعطیلات برروی 11،165 مسافر در 24 کشور در خصوص نحوه خرج کردن کشورهای مختلف انجام شد. اما یک نظرسنجی جدید از مشاور TripAdvisor، که 9000 شرکت نماینده در ایالات متحده، انگلیس، فرانسه، ایتالیا، آلمان، اسپانیا، روسیه و برزیل در آن شرکت کردند، نشان می دهد که گردشگران آمریکایی ولخرج ترین گردشگران هستند. 23٪ از ایتالیایی ها به عنوان خسیس ترین گردشگران دنیا شناخته می شوند. فرانسه، اسپانیا و انگلیس بین 36 تا 39 درصد، برزیل 40 درصد و روسیه 53 درصد از خسیس ترین ها را در خود جای داده اند.

به این نتیجه رسیده اند که آمریکایی ها در هنگام سفر به خارج از کشور ولخرج تر هستند؛ زیرا میزان پاداش ها در ایالات متحده به طور معمول بالا است. گردشگران معمولا بین 15 تا 20 درصد از پول خود را در رستوران ها، سالن های زیبایی، کابین ها و کافه ها، و همچنین برای دریافت غذا، راهنماهای تور و رانندگان تاکسی خرج می نمایند.

فرهنگ انعام دادن در کشورهای مختلف

گردشگران آمریکایی

فرهنگ انعام دادن در بین گردشگران آمریکایی معمول است و هم چنین علاقه دارند که این فرهنگ خود را در طول سفر به بقیه نشان دهند و برایشان فرقی نمی کند که در داخل کشور خودشان به مسافرت بروند یا به یک مسافرت در خارج از کشور بروند. تنها 16 درصد از پاسخ دهندگان آمریکایی معتقدند که طبق قوانین بین المللی که برای انعام دادن وجود دارد، عمل می نمایند (آسیایی ها به طور خاص قوانینی سخت و سریع در خصوص نحوه انعام دادن ندارد، با این حال این منطقه ای است که تقریبا همواره خدماتی را ارائه می دهد که ارزش آن را دارد.) شیوه های ایالات متحده نشان می دهد که آن ها ترجیح می دهند پول بیشتری بپردازند و در پرداخت زیاد پول اشتباه نمایند. آن ها می گویند زیاد پول دادن بهتر از کم پول دادن است. اما با همه این ولخرجی ها آمریکایی ها به عنوان شلخته ترین، بد لباس ترین و بیشترین کسانی که در سفر غر می زنند نیز شناخته شده اند.

گردشگران آلمانی

در آلمان، مانند بسیاری از اروپا، هزینه خدمات در صورت حساب محاسبه می گردد و مشتریان تمایل دارند فقط در حدود 5 تا 10 درصد اضافه از آن مقدار را در رستوران ها پرداخت نمایند. رانندگان تاکسی معمولا انتظار هیچ گونه انعامی را ندارند. بنابراین، در حالی که آلمانی ها انعام کم تری را در کشور خود می پردازند علاقه دارند خارج از کشور انعام زیادی را بپردازند. شاید، این موضوع به دلیل علاقه زیاد آلمانی ها به همسایگانشان باشد.

گردشگران فرانسوی

در یک تحقیق دیگر تعیین شد که گردشگران فرانسوی هم علاقه زیادی به ولخرجی و پرداخت انعام های زیاد ندارند در واقع آن ها حاضر نیستند حتی یک پنی بیشتر هم برای چیزی بپرازند. در عوض، فرانسوی ها بسیار مرتب و تمیز هستند. در یک تحقیق تعیین شد که در واقع، 16 درصد از 1978 فرانسوی که در این نظرسنجی شرکت کردند، در هنگام رفتن به رستوران ها و کافه ها هیچگاه هیچ انعامی را نپرداخته اند. فقط 15 درصد از مردم فرانسوی گفتند که در هنگام تعطیلات پولی را برای انعام در نظر می گیرند و یک سوم از پاسخ دهندگان فرانسوی اعتراف نموده اند که در سال 2014 کمتر از سال های قبل انعام داده اند. ژاپنی ها و کانادایی ها هم کم تر از دیگر افراد غر می زنند.

شما می توانید با خرید بلیط هواپیما و همچنین رزرو هتل از سایت گردشگری خبرنگاران، لذت سفری آسوده و خاطره انگیز را تجربه نمایید.

منبع: سفرمی
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1049

به "ولخرج ترین و خسیس ترین گردشگران دنیا برای چه کشور هایی هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ولخرج ترین و خسیس ترین گردشگران دنیا برای چه کشور هایی هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید