پردیس بین المللی ارس دانشگاه تبریز دانشجو می پذیرد

به گزارش مجله آزات وب، رئیس پردیس های دانشگاه تبریز گفت: پردیس بین المللی ارس دانشگاه تبریز در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی با آزمون اختصاصی دانشجو می پذیرد.

پردیس بین المللی ارس دانشگاه تبریز دانشجو می پذیرد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای دانشجویی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

سید صمد حسینی، رئیس پردیس های دانشگاه تبریز در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: پردیس بین المللی ارس این دانشگاه برای نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 از بین داوطلبان داخلی و خارجی در 62 رشته کارشناسی ارشد و 42 رشته دکتری در گروه های تحصیلی فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی، کشاورزی دانشجو خواهد پذیرفت.

حسینی عنوان نمود: پذیرش نهایی دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد صرفاً بر اساس آنالیز سوابق آموزشی و پژوهشی بوده و در مقطع دکتری به وسیله آزمون اختصاصی و آنالیز سوابق آموزشی و پژوهشی که 28 شهریور امسال برگزار خواهد شد، جذب می شوند.

رئیس پردیس های دانشگاه تبریز عنوان نمود: محتوای آموزش دوره مطابق با برنامه و نظام آموزشی دانشگاه تبریز بوده و این پذیرش بر اساس مجوز های شماره 2/22/95086 و 22854 مورخه 27/05/1399 است. برای دانشجویان علاوه بر وام صندوق رفاه دانشجویی، تسهیلات بانکی قرض الحسنه 4درصد در بدو ورود در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: داوطلبان از اول تا 21 شهریور امسال مهلت دارند تا با مراجعه به سایت اینترنتی پردیس های دانشگاه به نشانیarasp.tabrizu.ac.ir، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

حسینی اعلام کرد: داوطلبان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده رشته های تحصیلی به وب سایت پردیس های دانشگاه تبریز مراجعه و یا با شماره 04133392434 تماس حاصل نمایند.

رئیس پردیس های دانشگاه گفت: هم اکنون بیش از دو هزار نفر دانشجو در کلیه رشته های تحصیلی دایر در دانشگاه تبریز در مقاطع تحصیلات تکمیلی در پردیس بین المللی ارس - جلفا و پردیس دانشگاه تبریز مشغول به تحصیل هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1303

به "پردیس بین المللی ارس دانشگاه تبریز دانشجو می پذیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پردیس بین المللی ارس دانشگاه تبریز دانشجو می پذیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید