پوگبا، نخستین خواسته زیدان در رئال

به گزارش مجله آزات وب، زین الدین زیدان در بازگشت به رئال مادرید مجددا به سراغ هافبک یونایتد رفته و می خواهد او را در تابستان به برنابئو ببرد.

پوگبا، نخستین خواسته زیدان در رئال

پوگبا، نخستین خواسته زیدان در رئال

بعد از انتصاب زیدان به عنوان سرمربی جدید رئال مادرید، طرفداران این تیم در انتظار ورود نام های بزرگ در تابستان سال جاری هستند و نشریات اسپانیایی مدعی شدند زیزو از فلورنتینو پرز خواسته مقدمات جذب پل پوگبا را در تابستان سال جاری فراهم کند.

پل پوگبا که چند ماه قبل و به دلیل اختلافات شدید با ژوزه مورینیو در آستانه جدایی از منچستریونایتد قرار داشت، بعد از ورود اوله گونار سولشر شرایطی متفاوت پیدا نموده و به یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر در ماه های اخیر تبدیل شده و یونایتد با درخشش او، امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان و ادامه روند رو به رشد اخیر است.

طبق ادعای آ.اس، رئال مادرید با پیشنهادی 150 میلیون پوندی برای خرید پل پوگبا وارد عمل خواهد شد تا بالاخره زیدان هافبک مورد علاقه خود را در ترکیب ببیند.

در تابستان سال 2016 و پیش از انتقال پوگبا به منچستریونایتد از یوونتوس، رئال ماددرید نیز خواستار خرید این ستاره فرانسوی بود اما پوگبا در نهایت تصمیم به انتقال به اولدترافورد گرفت و حالا ممکن است این بار به پیشنهاد کهکشانی ها پاسخ مثبت دهد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 5 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 190

به "پوگبا، نخستین خواسته زیدان در رئال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوگبا، نخستین خواسته زیدان در رئال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید