چارلی چاپلین؛ مردی که زندگی را در صفحه سیاه وسفید صامت نشان داد

به گزارش مجله آزات وب، در این خبر فیلمی کوتاه از تصاویر هنرمند طنزپرداز چارلی چاپلین مشاهده می کنید که زندگی را در صفحه سیاه وسفید صامت نشان داد.

چارلی چاپلین؛ مردی که زندگی را در صفحه سیاه وسفید صامت نشان داد

به گزارش خبرنگار، سِر چارلز اسپنسر چاپلین در 16 آوریل 1889 به جهان آمد و در 25 دسامبر سال 1977 در گذشته است. سر چارلز معروف به چارلی چاپلین و چارلی، یکی از بزرگترین و مشهورترین بازیگران و کارگردانان سینما و همچنین آهنگساز برجسته و برندهٔ جایزه اسکار است. بیشتر فیلم های او کمدی و صامت هستند و شهرت وی نیز بیشتر به دلیل فیلم های صامتی است که در آن ها به نقش آفرینی پرداخته است.

چاپلین در زمینه های سینما و تئاتر 77 سال (1899-1976) فعالیت کرد و شروع فعالیت های وی از سالن ویکتوریا در کشور انگلستان به عنوان پسربچه ای کوچک شروع شد و تا 87 سالگی ادامه یافت. از دیگر فعالیت های مرتبط با حوزه هنر بازیگری چارلی چاپلین می توان به تاسیس اتحادیه سینماگران در سال 1919 به همراه تعدادی از دوستان سینمایی اش اشاره نمود.

چارلی چاپلین یکی از محبوب ترین و بزرگترین هنرمندان قرن بیستم میلادی و تاریخ سینما محسوب می گردد و بر اساس خبر ها در طول دوران فعالیت هنری اش، سه بار موفق به دریافت جایزه اسکار شده است. از چارلی چاپلین جملات آموزنده و جالبی نیز مانده که این روز ها در شبکه های فضای مجازی توسط کاربران دست به دست می گردد.

در ادامه این خبر فیلمی کوتاه از تصاویر مرتبط با این هنرمند محبوب مشاهده می کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 131

به "چارلی چاپلین؛ مردی که زندگی را در صفحه سیاه وسفید صامت نشان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چارلی چاپلین؛ مردی که زندگی را در صفحه سیاه وسفید صامت نشان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید