کاراته وان اتریش، عسگری در سالزبورگ هم دست از صید مدال طلا نکشید، تداوم درخشش مرد المپیکی کاراته ایران

به گزارش مجله آزات وب، روز پایانی رقابت های لیگ برتر کاراته وان اتریش با درخشش بهمن عسگری در ملاقات نهایی وزن 75- کیلوکرم و صید مدال طلایی دیگر برای او پیگیری شد.

کاراته وان اتریش، عسگری در سالزبورگ هم دست از صید مدال طلا نکشید، تداوم درخشش مرد المپیکی کاراته ایران

به گزارش خبرنگاران، روز انتهای سومین مرحله رقابت های لیگ برتر دنیای کاراته وان در سال 2020 از ساعاتی پیش با برگزاری ملاقات های رده بندی و فینال مسابقات شروع شد و در ملاقات نهایی وزن 75- کیلوگرم، بهمن عسگری با فزونی 3 بر صفر مقابل استانیسلاو هورنا از اوکراین پیروز به کسب نشان طلا شد. این مدال طلا چهارمین مدال بهمن عسگری (سه مدال طلا و یک مدال برنز) در چهار رویداد سال 2020 بود تا درخشش مرد المپیکی کاراته ایران همچنان ادامه داشته باشد.

بهمن عسگری روز آدینه 9 اسفند ماه و برای حضور در ملاقات نهایی، ابتدا در دور اول با نتیجه یک بر صفر از سد یاهیرو تسونری از استرالیا گذشت و در ادامه پس از تساوی صفر - صفر مقابل توماس سور از فنلاند، در هانتی به فزونی رسید.

عسگری در دور سوم نیز با نتیجه یک بر صفر از سد جو کلاوای از انگلیس گذشت تا به مرحله نیمه نهایی صعود کند. او در این مرحله به مصاف آرمان التیمور از ترکیه رفت و پس از تساوی 4 - 4، با قانون سنشو (کسب امتیاز نخست) مقابل حریفش به فزونی رسید تا فرایند درخشش خود در سال 2020 را همچنان تداوم ببخشد.

در ادامه رقابت ها تا ساعاتی دیگر حمیده عباسعلی در ملاقات نهایی وزن 68+ کیلوگرم بانوان به میدان خواهد رفت.

سومین مرحله لیگ برتر کاراته وان در سال 2020 با حضور 625 کاراته کا از 88 کشور دنیا از روز آدینه 10 اسفند ماه در سالزبورگ اتریش شروع شده است و امروز به انتها خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 942

به "کاراته وان اتریش، عسگری در سالزبورگ هم دست از صید مدال طلا نکشید، تداوم درخشش مرد المپیکی کاراته ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاراته وان اتریش، عسگری در سالزبورگ هم دست از صید مدال طلا نکشید، تداوم درخشش مرد المپیکی کاراته ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید