کانادا را با این جاذبه ها بهتر از همواره بشناسید

به گزارش مجله آزات وب، نگاهی به بهترین چشم اندازهای کانادا

کانادا دومین کشور بزرگ دنیا از نظر وسعت است و شاهد جاذبه های چشم نواز و مکان های زیبای بسیاری در این سرزمین وسیع خواهیم بود. بعضی از این مکان ها، نام های بزرگی مانند استنلی پارک و کانال رایدو هستند، در حالی که بعضی دیگر کمی رتبه پایین تری دارند. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا 5 مورد از خوش منظره ترین نقاط کانادا را ببینید.

کانادا را با این جاذبه ها بهتر از همواره بشناسید

از سفر با تور کانادا ارزان قیمت لذت ببرید.

کبک قدیمی

این شهر مستعمری مستحکم که در قرن هفدهم ساخته شده است، میراث دنیای یونسکو است. شهر آپر تاون مامن کلیساها، ارگ­ها، کاخ های سلطنتی و پرعکس ترین هتل دنیا، هتل شاتو فرانتناک است. کبک قدیمی، جذابیت اروپایی را به نمایش می گذارد و تنها شهر دیواره دار شمال مکزیک است.

Old Quebec, Québec City, QC, Canada

استنلی پارک

استنلی پارک، پارک شهری 405 هکتاری واقع در مرکز شهر ونکوور، دارای منظره های باور نکردنی بسیار است. دیوار ساحلی 9 کیلومتر (5.6 مایل) در اطراف پارک را دنبال کنید و از آسمان خراش های بندر زغال سنگ، پل دروازه شیر، خط افق شمال ونکوور، سیواش راک، و سواحل دوم و سوم عکس بگیرید.

Stanley Park, Vancouver, BC, Canada, +1 604 681 6728

کلیسای نوتردام

کلیسای نوتردام که در مونترال واقع شده و در قرن نوزدهم تکمیل شده است، یکی از کلیساهای خیره کننده کانادا و سایت تاریخی ملی است. معماری احیا کننده گوتیک پیچیده در خارج و داخل نوتردام به راستی چشم ها را خیره می نماید.

Notre-Dame Basilica of Montreal, 110 Notre-Dame Street W, Montreal, QC, Canada

روبرتس کریک

اگر چه هر شهری در ساحل آفتابی بریتیش کلمبیا نقطه ارزشمندی برای عکاسی است، روبرتس کریک کاملا در وسط قرار گرفته است. پارک استانی روبرتس کریک مناظر کنار اقیانوسی از ساحل سنگ فرش ارائه می دهد که با چوب های آب آورده پر شده است.

Roberts Creek, BC, Canada

کانال رایدو

کانال رایدو در فصل زمستان و تابستان به یک اندازه خوب به نظر می رسد. این سایت میراث دنیای یونسکو در اتاوا که در اواخر قرن 19 ساخته شده، قبل از رسیدن به مجموعه ای از چشمه پل ها و رودخانه اتاوا در کنار مجلس هیل از منطقه مرکز شهر عبور می کنید. در فصل زمستان، بخشی از کانال به محل مشهور اسکیت روی یخ تبدیل می گردد.

Rideau Canal, Ottawa, ON, Canada

منبع: الی گشت
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 349

به "کانادا را با این جاذبه ها بهتر از همواره بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانادا را با این جاذبه ها بهتر از همواره بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید