کلیسای جامع نانت فرانسه طعمه حریق شد

به گزارش مجله آزات وب، به گزارش روزنامه اوئست فرانس، به دنبال آتش سوزی در کلیسای سن-پیر ا سن پل Saint-Pierre-et-Saint-Paul آتش نشانان به محل اعزام شدند. حدود ساعت 8 و 30 دقیقه به وقت محلی شعله های آتش مشاهده نمی شد اما دو سیاهی از ساختمان خارج می شد.

کلیسای جامع نانت فرانسه طعمه حریق شد

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

بسیاری از آتش نشانان در محل مستقر شدند. علاوه بر این ها نیروهای پلیس هم در محل حادثه حاضر شدند و محل در محاصره این نیروها نهاده شد.

تا به امروز جزئیات بیشتری از این حادثه اعلام نشده است.

روزنامه لو پاریزین هم نوشت: آتش نشانان لوآر آتلانتیک به دنبال اعلام آتش سوزی در کلیسا در صبح روز شنبه وارد کلیسا شدند. بنا به اعلام مرکز عملیاتی آتش نشانی و امداد و نجات فرانسه کودی - Codis این آتش سوزی هنور تحت کنترل قرار نگرفته است و یک آتش سوزی عظیم است. آتش نشانان مجبور بودند نردبان عظیم را در محل مستقر نمایند.

این حادثه دومین حادثه در کلیساهای فرانسه است که در طول حدود یک سال و نیم گذشته رخ می دهد.

کلیسای نوتردام پاریس روز 15 آوریل (26 فروردین 98) دچار حریق جدی و تا حدود زیادی ویران شد. با توجه به اهمیت تاریخی کلیسا، این حادثه باعث واکنش هایی در سراسر دنیا شد. این کلیسا تا پیش از این حادثه سالانه 13میلیون بازدیدنماینده داشت.

منبع: گردشبان
انتشار: 14 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1228

به "کلیسای جامع نانت فرانسه طعمه حریق شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلیسای جامع نانت فرانسه طعمه حریق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید