گردشگری می تواند اقتصاد اردبیل را متحول کند

به گزارش مجله آزات وب، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: باید فعالان گردشگری استان به این باور برسند که به وسیله توسعه گردشگری میتوان اقتصاد استان را متحول کرد.

گردشگری می تواند اقتصاد اردبیل را متحول کند

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل، نادر فلاحی ظهر مدیرکل میراث فرهنگی استان در جلسه آنالیز عملکرد اداره کل در نمایشگاه بین المللی تهران که در سالن جلسات این اداره برگزار گردید، اظهار کرد: باید فعالان گردشگری استان به این باور برسند که به وسیله توسعه گردشگری می توان اقتصاد استان را متحول کرد.:

او با اشاره به حضور پررنگ غرفه ویژه استان اردبیل در نمایشگاه تهران، گفت: تاکید استاندار محترم بر حضور قدرتمند استان اردبیل در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران بود که این امر محقق شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل توضیح داد: نمایشگاه بین المللی تهران بازتاب عملکرد یک ساله استان اردبیل در حوزه های مختلف بود و باید برنامه ریزی برای انسجام بیشتر در نمایشگاه های آینده داشته باشیم.

فلاحی ادامه داد: نمایشگاه بین المللی تهران استارت خوبی برای معرف استان اردبیل در سطح ملی و بین المللی بود که می تواند آغازی بر صعود به قله گردشگری کشور در باشد.

او افزود: اصلی ترین سرمایه اداره کل میراث فرهنگی نیروی انسانی این مجموعه است که در نمایشگاه تهران توانست قابلیت های اداره کل را به خوبی به نمایش بگذارد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تاکید نمود: به اذعان تمام بازدید کنندگان غرفه ویژه اردبیل، قابلیت های تاریخی و طبیعی استان اردبیل در سطح کشور و منطقه سرآمد است و ضروری است جهت معرفی این قابلیت ها با برنامه عمل کنیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 26 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 174

به "گردشگری می تواند اقتصاد اردبیل را متحول کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگری می تواند اقتصاد اردبیل را متحول کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید