15 مورد از برترین سواحل سیدنی استرالیا (تور استرالیا)

به گزارش مجله آزات وب، وقتی به برترین سواحل سیدنی استرالیا می روید، تصمیم گیری برای آغاز سخت است. حدود 100 ساحل اطراف بندر و امتداد ساحل شمالی و جنوبی بندر بریج قرار دارند. انتخاب برترین مقصد از زیباترین سواحل استرالیا برای مسافران و بعلاوه افراد محلی مشکل است. برای راحتی کار فهرست 15 مورد از برترین سواحل سیدنی استرالیا منتخب ما، در پایین برای شما فهرست شده اند. پس با ما در مجله خبرنگاران همراه باشید.

15 مورد از برترین سواحل سیدنی استرالیا (تور استرالیا)

با تور استرالیا از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

ساحل مانلی

پس از 30 دقیقه با قایق سواری رایگان از سیرکولار کوئِی خارج شده، علامت اسکله مانلی وارف میگوید: پنج مایلی شهر، یک میلیون مایل حفاظت. شبیه زندگی در بهشت است.

یک بازار و تفرجگاه بین المللی نو و شیک به زیبایی منظره ها افزوده و خورشید بر بدن ها بوسه میزند. سفر یک روزه به اینجا علت مناسبی برای حرکت به سمت سواحل شمالی است. آیا هدف فقط ساحل، یا یکی از کافه های نزدیک است؟ مانلی از برترین سواحل سیدنی استرالیا مکانی دلپذیر برای موج سواری و دیدن به نظر می رسد.

ساحل مانلی، جنوب استین، مانلی

ساحل تاماراما

به خاطر مکان های چشم فریب حمام آفتاب در ساحل به عنوان گلاماراما شناخته شده است. به طور سنتی، بندری برای گروه های هم جنس گرا و مدلینگ است. دسترسی نزدیک به پارکینگ در ساحل امکان پذیر نیست، اما مکان های زیبای فریبنده ساحل ارزش کوشش کردن دارد. کوچک و صمیمی بودن ساحل، آنجا را منحصر به فرد نموده است و باعث ایجاد احساس خوش شانسی می گردد.

با این حال، یک هشدار: این ساحل یکی از سواحل خطرناک سیدنی است و در دو طرف خلیج صخره ها در حال ریزش می باشند. در حالی که بندر باعث می گردد که موج سواران از بخش شمالی مالی به ساحل کناری مکنزی متصل شوند، اگر شناگر ماهری نباشید میتواند این موضوع بسیار خطرناک باشد.

ساحل تاماراما، دریای متلاطم تاماراما، تاماراما.

ساحل بندی

یکی از برترین سواحل سیدنی استرالیا با بیش از 100 متر عرض و یک کیلومتر پهنا می باشد. فضای آن اجازه دسترسی به تعداد زیادی از توریستان و مردم محلی در امتداد شنهای ساحلی می دهد. در یک روز خوب، بدن ها با کل دانه شن و ماسه پوشیده می گردد و میتوانید زیر ماسه ها بخوابید. جمعیت زیادی در پارک باندی و کافه های این نزدیکی وجود دارند.

گاهی اوقات به خاطر شلوغی بیش ازحد و توریست فراوان مورد انتقاد قرار گرفته است، اما این نیز نکته داغ جذابی برای سیدنی سایدرز (Sydneysiders) و مسافران است و بسیار سرگرم نماینده میباشد.

ساحل سیدنی، میدان کمپبل، بندی.

ساحل برونته

استخر دریایی برونته (Bronte) شنا در اقیانوس حافظت شده را پیشنهاد می نماید و یکی از بهتری نها در سیدنی است و بسیار مشابه حالت اصلی ساحل و رایگان است. پارک های اطراف آن حاوی باربیکیوهای بزرگ برای دور همی است و حومه های شرقی ساحلی برای جمع های محبت آمیز وخانوادگی مناسب است. در تعطیلات عمومی، پارک تبدیل به دریای آشفته میگردد. زیبایی های ساحل شرقی برونته مجذوب نماینده هستند و شنا با توجه به پرتگاه های بزرگ و صخره های زیر آب میتواند حیرت انگیز باشد، امواج نزدیک ساحل تخلیه می شوند، اما احساس خوب و منظره ها زیبا نصیب کسانی می گردد که در پی گذران وقت در اطراف این ساحل دوست داشتنی هستند.

برونته ساحل، برونته دریایی درایو، برونته.

پارک ساحلی نیلسن

این پارک با نام راز پوشیده شناخته می گردد و علی رغم پارکینگ نزدیک و ساحلی شلوغ، پارک نیلسن هنوز جواهری کوچک است. بیشترین ماجراجویی را می توان با پیاده روی در مسیر رسیدن به پارک ملی در امتداد بندر موج شکن به دست آورد.

احساس بی نظیری است، حتی اگر مسیر شلوغ باشد، دارای جذابیت منحصر به فردی است، به این علت که این محیط توریستی نیست و شما یک کوله پشتی پیدا نخواهید کرد.

سراسر منظره ها مسیر های خلیج به طرف مرکز شهر تحسین برانگیز هستند. شبکه ها که یک پیک نیک خانوادگی و یا ورزش های زیرآبی ویژه و منطقه شنای محدود شده را ایجاد می نماید.

نیلسن پارک، خیابان گریکلیف، ووکلوز.

بالمورال

بالمورال از زیباترین سواحل استرالیا، در ساحل شمالی بندر میانی نزدیک به باغ وحش تارونگا دارای آب و هوای آرام و ملایمی است. زندگی در اینجا آرام و آهسته در جریان است. اگر سر و صدا و هیجان میخواهید اینجا وجود ندارد. آنچه که در اسپادهای بالمورال وجود دارد منظره ها تحسین برانگیز و یک مکان آرام برای خانواده ها و جایی عالی برای شنا است.

ساحل بالمورال، اسپلاناد، بالمورال.

ساحل صدفی

ساحل صدفی در گوشه شمالی مانلی وجود دارد. اگر مانلی بیش از حد شلوغ باشد که در اغلب موارد اینطور است، مقصد نزدیک بعدی، ساحل صدفی است. از آنجایی که این مکان از تهاجم اقیانوس حفظ شده است، شما میتوانید غواصان بی شماری در زیر آب و تخته های تک نفره پارویی (paddle boarder) که بر روی سطح آب سر میخورند را ببنید. آن ها تنها کسانی نیستند که از ایده آل ترین منظره ها و آب آرام استفاده می نمایند، شناگران نیز به سمت ساحل می روند.

ساحل صدفی، خیابان باور، مانلی.

ساحل شیری

یکی از سواحل سیدنی استرالیا، در نزدیکی پشت بندرگاه استریکلند هوس، در خیابان واسکولیت واقع شده است، این ساحل دنج و دور افتاده در طول ماه های تابستان بسیار شلوغ است اما در طول بقیه سال تقریباً متروک می گردد.

ساحل شیری مکان کوچک شناخته شده ای است که هنوز هم به عنوان یک پانچ قدرتمند در هنگام نمایش چشم اندازهای وسیع سیدنی به جای مانده است. نقطه عطف تاثیر برانگیز است و شما اغلب تعداد زیادی از کایاکرهایی که برای ناهار مختصر و کوچک ایستاده اند را میبینید.

هم چنین در طول تابستان صحنه هایی برای گروه های رقصنده است، بنابراین می توانید به سمت یک گروه رقصنده ساحلی پیاده روی کنید.

ساحل شیری، جاده واسکلوز، واسکلوز

ساحل بیلگولا

با پایین رفتن از جاده های طوفانی منتهی به ساحل بیلگولا از پرتگاه هایی که اطراف آن را احاطه نموده، فوراً احساس میکنید که در حال سفر در مسیری هستید که برای پیادهروی خوب نیست.

شکافهای خرد شده در انتهای شمالی ترین بخش ساحل، گشت و گذاری عالی را waxheads برای کسانی که در جزیره زندگی می نمایند، ایجاد میکند.

بینگلولا از زیباترین سواحل استرالیا زیاد نام برده نشده است و به عنوان رازی نزد مردم محلی نگه داری می گردد. این ساحل یک نقطه واقعی به عنوان مکانی ساکت و آرام و دست نخورده، شناخته شده است.

ساحل بیلگولا، سرپانتین، آوالو.

اردوگاه خلیج کوچک

اردوگاه کاو مکانی برای دیدنی غروب خورشید در بندر است.

در نزدیکی دهانه بندر، کمپ کوو، بعضی از حیرت انگیزترین منظره ها سیدنی وجود دارند. به سمت غرب، با شانس دیدنی غروب خورشید بر روی آب از کرانه شرقی روبرو می شویم.

نزدیک به پارک بزرگ، زمین بازی بچه ها، سازمان های چیپس و ماهی چیز وجود دارد که بیشتر از یک روز در ساحل بندری زمان احتیاج دارید.

منظره ها در جهات مخالف در گستره دریای تسمان Tasman، در مقایسه با دورنمای شهری، باز است. کمپ کوو زیبا نقطه عطف خیره نماینده ای دارد و با شرایط ساکت و آرام، دنج و خلوت و عجیب و جالب، شانس فرصت گشت و گذار عالی را به بازدیدنمایندگان می دهد تا به راحتی همه چیز را در آن جا حس نمایند.

کمپ کاو، خیابان ویکتوریا، خلیج واتسون.

کالوولی

مسلماً یکی از برترین مکان ها و زیباترین سواحل استرالیا برای غواصی و کشف چیزهای پنهان در زیر سطح آب می باشد، کالوولی ساحلی کوچک و آرام است که برای خلیج باریک منحصر به فرد آن که بین دو پرتگاه سنگی است، مورد توجه است. در عوض، طول ساحل حفاظت شده کالووی تجربه شنای آرام دور از هرگونه شتاب و کشمکش از سواحل شلوغ همسایه اش را فراهم می نماید.

این جا مبداء خوبی برای گاردنز خلیج است، جایی که شما میتوانید مسیرهای وزش های زیر آبی را به وسیله آبها آنالیز کنید، یا پیاده به ساحل بروندی یا برونته بروید.

ساحل کالوولی، مسیر گردشی دونلن، کالوولی.

ساحل شمالی نارابین

به خاطر بعضی از برترین سواحل سیدنی استرالیا و بی نقصترین آبگیرها، این ساحل تعداد زیادی از مشتاقان را از سراسر سیدنی جذب می نماید. موج سواران بدون هیچ تردیدی طی 25 کیلومتر از شمال مرکز شهر برای رسیدن به ساحلی با طول سه کیلومتر سفر می نمایند. انتهای پهنه وسیع شمالی شنی از بادهای شمال شرقی محافظت شده و مقصد موج سواران است، در حالی که بقیه ساحل برای شنا مناسب است.

ساحل شمالی نارابین، خیابان اقیانوس، نارابین شمالی.

ساحل آب شیرین

پرتگاه هایی که در کنار دو طرف قرار گرفته اند اغلب مکان موج سواری عالی در فریسی ایجاد می نماید. شاید آب شیرین نیز مکانی مناسب است که داک هاوایی کاهاناماکو برای اولین بار در سال 1915 برای موج سواری در استرالیا معرفی کرد. ساحل با طول350 متری مقصدی محبوب برای موج سواران و هم چنین مکان عالی برای موج سواری بدنی در غروب خورشید است.

در انتهای شمالی نیز یک استخر سنگی هشت ضلعی وجود دارد.

ساحل آب شیرین، جاده مور، آب شیرین.

ساحل گری

ساحل گری از زیباترین سواحل استرالیا در 54 کیلومتری جنوب سیدنی در پارک ملی سلطنتی واقع شده است، ساحل گری برای دوست داران ساحل بدون ماشین است. با این وجود، این ساحل بزرگ خارق العاده است.

منطقه های که به خوبی حفاظت شده و مکان مناسبی برای یک روز آرام در ساحل، دور از شهر و مکان های قدیمی مانند است. امکانات درجه یک هستند و مکانی عالی برای ماهی گیری در سنگ های شرقی روبه رو وجود دارد.

ساحل گری، جاده ساحل گری، پارک ملی سلطنتی.

ساحل نخل

بخشی از شبه جزیره سیدنی در دورترین نقطه شمالی و در زیباترین سواحل استرالیا، در سریال های تلوزیونی خانگی و خارجی یک صحنه طولانی مدت و خیره نماینده بی حد و حصر مشهور است.

منظره ها عالی تالاب آب شور، از سواحل شمالی بندر کناره گرفته شده است.

در یک روز آفتابی، ساحل نخل یک کارت پستال است . مقصد شنی کامل، حتی اگر در 45 کیلومتری شمال مرکز شهر باشد. همچون بسیاری از سفرهای ساحلی در سیدنی، ارزش رانندگی را دارد، زیرا در طول مسیر شما شاهد منظره ها خارق العاده خواهید بود.

منبع: همگردی
انتشار: 13 دی 1401 بروزرسانی: 13 دی 1401 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 2306

به "15 مورد از برترین سواحل سیدنی استرالیا (تور استرالیا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 مورد از برترین سواحل سیدنی استرالیا (تور استرالیا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید