36 واحد اقامتی غیرمجاز در آذربایجان غربی پلمب شدند

به گزارش مجله آزات وب، خبرنگاران/آذربایجان غربی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی گفت: طی 2 ماه نخست سال جاری 36 واحد اقامتی غیرمجاز پذیرش مسافر در استان پلمب شدند.

36 واحد اقامتی غیرمجاز در آذربایجان غربی پلمب شدند

جلیل جباری 23 اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این واحدها در راستای مبارزه با کرونا و به علت پذیرش غیر قانونی مسافر با همکاری اداره نظارت بر اماکن نیروی انتظامی پلمب شده اند.

وی اضافه کرد: از این تعداد 19 مورد خانه مسافر، 3 مورد مهمانپذیر، یک مورد هتل و 13 مورد سوئیت بوده اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بیان کرد: از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا در سطح استان به واحدهای اقامتی ابلاغ شد که از پذیرش هرگونه مسافر خودداری نموده و در صورت تخلف این واحدها پلمب خواهند شد که متاسفانه با این وجود در بعضی موارد تخلفاتی مشاهده و با آنها برخورد شد.

وی با اشاره به خسارات کرونا توضیح داد: طبق برآوردها خسارت وارد شده به بخش گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی در حدود 400 میلیارد ریال است.

جباری اضافه کرد: به امید خدا با مهار شیوع کرونا با برنامه ریزی برای سفر، راه اندازی کارگاه های صنایع دستی و مرمتی و با پرداخت تسهیلات می توان رونق را دوباره به این صنعت برگرداند.

به گزارش خبرنگاران، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی با بیان اینکه کرونا در عین حال که خسارت وارد کرد اما موجب شد که استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای همگان به یک الزام تبدیل گردد، توضیح داد: این اداره کل نیز در طول مدت شیوع کرونا در استان سعی کرد تا با فراوری فیلم ها و عکس هایی در فضای مجازی امکان سفر مجازی به جاذبه های گردشگری و طبیعی استان را فراهم کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1119

به "36 واحد اقامتی غیرمجاز در آذربایجان غربی پلمب شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "36 واحد اقامتی غیرمجاز در آذربایجان غربی پلمب شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید