آیا نمی دانید برس موی خود را چگونه تمیز کنید؟

به گزارش مجله آزات وب، قبل از اینکه از برس مو بهره ببرید برس موی خود را تمیز کنید. این مقاله به شما می گوید که چگونه برس مو خود را تمیز کنید.

آیا نمی دانید برس موی خود را چگونه تمیز کنید؟

مترجم: مهناز مزارعی

منبع:راسخون

قبل از اینکه از برس مو بهره ببرید برس موی خود را تمیز کنید. این مقاله به شما می گوید که چگونه برس مو خود را تمیز کنید.

برس مو برای از بین بردن کثیفی موهای شما استفاده می گردد، استفاده از یک برس کثیف ممکن است آسیب بیشتری ایجاد کند. بنابراین شما باید به طور مرتب برس خود را تمیز کنید. تمیز کردن آن سخت نیست، در اینجا چند مرحله ساده را که می توانید برای تمیز کردن برس مو خود بهره ببرید، بیان می گردد.

مرحله 1: فرآیند تمیز کردن زمان کمتری را صرف می نماید، باید همه چیزهایی را که برای آن احتیاج دارید قبل از تمیز کردن همه چیزهایی را که لازم دارید آماده کنید دریافت کنید. تا در وسط تمیز کردن چیزها را جستجو نکنید، درست است؟ در اینجا فهرستی از چیزهایی است که شما احتیاج دارید بیان می گردد.

مرحله دوم: هر بار که موهای خود را برس می کنید چند تار مو در برس باقی می ماند سعی کنید موها را از برس جدا کنید. اگر این رشته ها را حذف نکنید، آنها انباشته خواهند شد و اثر موهایشان را کاهش می دهد. برای حذف مو از روی برس، شما احتیاج به یک شانه دارید. شانه را یک دست خود قرار دهید و برس مو را در دست دیگر و موهای چسبیده در برس را با دندانه های شانه جدا کنید. شانه را چندین بار بر روی برس حرکت دهید. اطمینان حاصل کنید که رشته های مو بر روی برس وجود ندارد. به مرحله بعدی بروید مگر اینکه تمام موهای گیر شده برداشته گردد.

مرحله 3: پاک کردن گرد و غبار کار بعدی این است که گرد و غبار را از روی برس بردارید. ممکن است در مرحله 1 بعضی از گرد و غبار را برداشته باشید، اما این کافی نیست. برس را بردارید، آن را به گونه ای نگه دارید که پشت آن روبروی شما باشد و آنگاه به پشت شانه ضربه بزنید. بارها و بارها ضربه بزنید. در اینجا روش دیگری است که می توانید بهره ببرید. برس را بردارید و به آرامی لبه آن را روی دیوار ضربه بزنید. مواظب باشید برس را خیلی محکم به دیوار نزنید ممکن است آسیب ببیند.

مرحله 4: شامپو برس ممکن است برای موهای شما مضر باشد، اما برای موهای خشک و نرم موهای شما بسیار مناسب است، پس از استفاده از آن دریغ نکنید. آب گرم را بردارید و آن را در سینک یا ظرف قرار دهید؛ مطمئن شوید که قبل از انجام این کار، سینک / ظرف تمیز باشد. در حال حاضر، مقداری از شامپو را بر روی برس اعمال کنید. از انگشتان دست خود را برای اطمینان از اینکه شامپو به درستی اعمال می گردد بهره ببرید. در حال حاضر، برس را در آب گرم فرو کنید و آن را کاملا تکان دهید. برای یک دقیقه تکان دادن را ادامه دهید در حال حاضر، برس را با آب تمیز بشویید. توجه: به جای استفاده از شامپو بر روی برس، می توانید مقداری از شامپو را در آب گرم مخلوط کنید و سپس برس را در آن بشویید. اجازه ندهید آب با بخش چوبی برس خود ارتباط برقرار کند.

مرحله 5: خشک کردن برس مو: خشک کن در حال حاضر تمیز است، اما قبل از آغاز به استفاده از برس باید مطمئن شوید که کاملا خشک شده است. برای خشک کردن برس، باید برس را با حوله پاک بپوشانید. برای چند ساعت آن را در این موقعیت قرار دهید. اگر شما می خواهید، می توانید برس را در حوله حوله چند ساعت بپوشانید. وقتی برس خشک شده است، می توانید از آن بهره ببرید.

بدیهی است استفاده از برس تمیز بهتر از استفاده از برس کثیف است. بنابراین برس مو خود را به طور مرتب تمیز کنید. ترجیحا بعد از هر بار استفاده این کار را انجام دهید.

منبع: راسخون
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1956

به "آیا نمی دانید برس موی خود را چگونه تمیز کنید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا نمی دانید برس موی خود را چگونه تمیز کنید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید