اتاق های مخفی در جاهایی که به ذهنتان هم خطور نمی کند

به گزارش مجله آزات وب، اتاق های مخفی

راهروهای تاریک، اتاق های مخفی. اتفاقات پنهانی که در پشت کتابخانه خانه تان می افتند. داستان هایی از اتاق های مخفی و راهروهایشان… پشت دیوارها اتفاقاتی می افتد که حتی فکرش را هم نمی توانید بکنید. بسیاری از این مکان ها جاهایی هستند که شما بارها و بارها دیده اید ولی از راز آن ها خبر نداشته اید. با خبرنگاران همراه شوید و ببینید این مخفی ترین اتاق ها را!

اتاق های مخفی در جاهایی که به ذهنتان هم خطور نمی کند

اتاق مخفی سیندرلا

دنیای دیزنی را می توان جادویی ترین جای روی زمین دانست، مانند خیلی از مکان های سحرآمیز دیگر، این جا هم پر از راز و رمز است، اتاق مخفی سیندرلا. در خصوص آن قلعه کمی فکر کنید، باور می کنید که اتاقی در هتلی وجود داشته باشد که پنجره های آن از جنس رنگین کمان باشد، همه جا و همه وسایل از طلا باشد و نرم ترین کاناپه دنیا را داشته باشد؟ درضمن جایی که خود و خانواده تان بتوانید در آن اقامت کنید، آن هم رایگان؟! بله چنین جایی واقعا وجود دارد! اما نمی توانید آن را رزرو کنید و حتی نمی توانید از آن تماشا کنید. مگر این که یکی از کارکنان دیزنی لند دلش بخواهد و از خیل جمعیت شما را انتخاب کند تا در آن جا اقامت کنید.

آنها این کار را بسیار رندوم انجام می دهند اما مطمئن باشید همین که انتخاب شوید به اتاقی برده می شوید که دقیقا در رویاهایتان همواره متصور بوده اید.

اتاق مخفی واتیکان

اتاق مخفی در واتیکان؟ حتی جمله اش هم جلب توجه می نماید. واتیکان شهری که قدیمی است، پر از راز است و برای مردم مسیحی از اهمیت زیادی برخوردار و مورد احترام است. اما… یادتان نرود که در واتیکان با ده ها اسرار روبرو خواهید بود. گفته می گردد که در زیر واتیکان شهر کاملی ازمرده ها وجود دارد، دخمه ای پر از مرده ها که می توانید از آن تماشا کنید. احتمالا در این شهر اولین پاپ دفن شده است. تعداد اتاق های مخفی در دنیا کم نیست پس هیچ بعید نیست که یکی از آنها در زیر واتیکان باشد.

اتاق مخفی در بالای برج ایفل

برترین جایی که همواره در ذهنتان متصور بوده اید برای زندگی کجاست؟ شهری در آلمان یا فرانسه؟ اگر این سوال را به صورت رندوم از چند صد نفر بپرسید جوابشان پاریس خواهد بود. پاریس شهر نور، زیبا، رمانتیک و تاریخی است و جدای از همه این ها شاهکار معماری فرانسه یعنی برج ایفل را در خود دارد. اگر به شما بگوییم که کسی در برج ایفل وجود دارد که از آن بالا دارد به جمعیت پایین نگاه می نماید، چه فکری می کنید؟

بله درست است در بالای برج ایفل آپارتمانی مخفی وجود دارد که در همه دوران فقط محل زندگی یک نفر بوده و آن هم کسی نبوده جز خالق اصلی برج ایفل یعنی گوستاو ایفل. او در همان جا زندگی می کرد و مردم در آن دوران حاضر بودند تا هر چیزی که دارند را بدهند و در آن جا اقامت نمایند، اما اصلا مهم نبود که آن ها چقدر پولدار و قدرتمند بودند در هر حال گوستاو ایفل همه آن ها را رد می کرد. اما او یکی از نوابغ را در آن جا داد شخصی به نام توماس ادیسون معروف! هنوز هم که هنوز است نمی توانید این آپارتمان را اجاره کنید ولی می توانید از آن تماشا کنید. تبریک می گوییم، شما از هزاران نفر فرانسوی ای که در آن دوران نتوانستند به هر ترفندی از این آپارتمان تماشا نمایند و از دنیا رفتند، خوش شانس ترید!

اتاق مخفی کوه راش مور

تا حالا درباره کوه راش مور چیزی خوانده و یا شنیده اید؟ شاید نه ولی محتمل است که تصویر آن را دیده باشید. هیچ می دانستید در پس این کوه که روی آن چهره چهار نفر از افراد سرشناس کنده کاری شده است، یکی دیگر از اتاق های مخفی وجود دارد؟ این اتاق درست در پشت سر آبراهام لینکلن واقع شده است. این اتاق حالا هم قفل شده است و هم راه رسیدن به آن با پا تقریبا غیر ممکن است بنابراین هیچ توریستی نمی تواند به آن جا برود. در آن اتاق واقعا چه چیزی نگهداری می گردد؟

اتاق مخفی هاگوارت

نام هاگوارت برایتان آشنا نیست؟ پارک های موضوعی عموما پر از رمز و راز و اتاق های مخفی هستند، اما بیشتر آن ها برای پرسنل همان جا ساخته شده اند تا بتوانند وسایل خود را در آن جا بگذارند و یا در این اتاق ها استراحت نمایند. اما در بین همه این اتاق های مخفی که پر از وسایل و لوازم کارکنان است، اتاق مخفی در مدرسه جادوگری هاگوارت وجود دارد، همان هری پاتر معروف را می گوییم. جالب است بدانید که شما هم می توانید به این اتاق شگفت انگیز بروید و خودتان از نزدیک جادوی آن را کشف کنید!

اتاق مخفی ساختمان امپایر استیت بیلدینگ

در موارد بالا صحبت از یک اتاق مخفی یا دالان مخفی بود، حالا صحبت از چیزی بیشتر از یک اتاق است. جالب است بدانید که در ساختمان معروف امپایر استیت بیلینگ در آمریکا نه یک اتاق مخفی بلکه یک طبقه مخفی وجود دارد!

اتاق های مخفی اهرام مصر

اهرام مصر یکی از عجایب هفتگانه دنیا محسوب می شوند، جاذبه ای که اگر چه هزاران سال از ساخته شدن آن ها می گذرد و دانشمندان و باستان شناسان هم آزمایش های زیادی روی آن ها انجام داده اند اما هنوز هم رازهای زیادی در خصوص آن ها وجود دارد که مانند علامت سوال باقی اند و حتی احتمالا رازهایی هم وجود دارد که هنوز اصلا از وجود آن ها با خبر نیستند. اما آیا می دانستید که اتاق های مخفی در هرم ها هم وجود دارند؟

احتماالا خیلی ها الان با خود می گویند که هرم های خودشان اتاق های مخفی غول آسا هستند چه برسد به اینکه داخل آن ها چنین چیزی باشد. خوب در جواب باید گفت که مطمئن بشید اتاق های مخفی خیلی بیشتر از آنچه که فکرش را می کردید داخل این هرم ها وجود دارد. دانشمندان در حال حاضر از تکنولوژی ای استفاده می نمایند که به آنها این امکان را می دهد تا بتوانند آنچه که داخل اهرام وجود دارد را ببینند و یکی از این هرم ها هرم خوفو بوده است. در این هرم یک اتاق مخفی وجود دارد که بیشتر از 400 فوت ارتفاع دارد و به تازگی کشف شده است و جالب است بدانید که بزرگ ترین اتاقی است که در تمام هرم های مصر تا به حال کشف شده است! کسی چه می داند، شاید پیدا شدن این اتاق جواب تمام سوال های بی جواب دانشمندان باشد.

منبع: grunge.com

منبع: الی گشت
انتشار: 4 خرداد 1401 بروزرسانی: 4 خرداد 1401 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 2165

به "اتاق های مخفی در جاهایی که به ذهنتان هم خطور نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتاق های مخفی در جاهایی که به ذهنتان هم خطور نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید