ارائه خدمات پزشکی به 100 هزار زائر امام هشتم(ع) در آبان

به گزارش مجله آزات وب، به گزارش خبرنگاران، دکتر ناصر سرگلزایی اظهارکرد: افزون بر 99 هزار و 200 بیمار از خدمات بخش های مختلف دارالشفاء امام رضا(ع) و پایگاه های فوریت های پزشکی حرم مطهر رضوی در آبان امسال بهره مند شدند که این آمار نسبت به ماه مشابه در سال های 1395 و 1396 رشد داشته است.

ارائه خدمات پزشکی به 100 هزار زائر امام هشتم(ع) در آبان

وی اضافه نمود: حدود 10 هزار بیمار اورژانسی از خدمات پایگاه های فوریت های پزشکی بارگاه ملکوتی رضوی در این مدت استفاده کردند که خواهران بیشترین تعداد مراجعان این پایگاه ها را به خود اختصاص داده اند.

سرگلزایی ادامه داد: 29 هزار و 514 بیمار از خدمات بخش پزشکان عمومی و 27 هزار و 933 بیمار از واحد تزریقات دارالشفاء امام رضا(ع) در طول آبان ماه امسال بهره مند شدند.

وی به با تأکید بر اینکه بیش از 10 هزار بیمار از خدمات بخش پزشکان متخصص دارالشفاء امام رضا(ع) در آبان امسال استفاده کردند، اضافه نمود: متخصصان ارتوپدی، زنان و اطفال به ترتیب با یک هزار و 840 بیمار، یک هزار و 494 بیمار و یک هزار و 367 بیمار، بیشترین تعداد مراجعان کلینیک تخصصی این دارالشفاء را در این مدت داشته اند.

مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی گفت: پنج هزار و 418 بیمار از خدمات گوناگون پلی کلینیک دندان پزشکی دارالشفاء امام رضا(ع) شامل پروتز، ترمیمی، جراحی، جرم گیری، معالجه ریشه، کشیدن دندان، معاینه، رادیوگرافی و ایمپلنت در این مدت استفاده کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 115

به "ارائه خدمات پزشکی به 100 هزار زائر امام هشتم(ع) در آبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه خدمات پزشکی به 100 هزار زائر امام هشتم(ع) در آبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید