ارزانترین شهرهای جهان برای سفر متناسب با ماه های سال

به گزارش مجله آزات وب، اینکه چه روز یا چه ماه از سال بهترین زمان برای سفر کردن است، همواره سوالی بوده که ذهن خیلی از افراد را به خود مشغول نموده است. معمولا از قدیم می گفتند که بهترین روز برای رزرو پرواز، روز سه شنبه و بهترین روز برای پرواز روز چهارشنبه است. همچنین، ماه ژانویه را به عنوان ارزان ترین ماه سال برای سفر معرفی نموده اند. اینکه این حرف ها چقدر صحت دارد یا نه، مورد نظر ما نیست، اما اینکه می توان در چه ماه هایی از سال و به کدام شهرها مسافرت کرد تا سطح پایینی از هزینه ها را متحمل شد، چیزی است که ما امروز قصد داریم در مطلب ارزانترین شهرهای دنیا برای سفر به آن بپردازیم. پیشنهاد می کنیم ما را همراهی کنید تا با شهرهای ارزان دنیا آشنا شویم.

ارزانترین شهرهای جهان برای سفر متناسب با ماه های سال

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید

آریزونا در ماه مارس

هتل های آریزونا در هفته اول ماه مارس تخفیف های استثنایی را در مورد اقامت مسافران تدارک می بینند. شاید باورتان نگردد که تنها با 100 دلار می توانید در یکی از هتل های با امکانات عالی این مورد از ارزانترین شهرهای دنیا برای سفر شب را به صبح برسانید. بهترین زمان برای بازدید از دروازه گرند کانیون در هوای خنک مارس خواهد بود.

سفر به فرانکفورت در دسامبر

برای دیدن نمایش های مختلف و دیدن زیبایی های کریسمس در شهر فرانکفورت بهترین ماه دسامبر است. در این ماه کمترین هزینه برای اقامت در هتل را پرداخت خواهید کرد. برای یک شب اقامت در هتل 4 ستاره با امکانات عالی نهایت 112 دلار پرداخت خواهید کرد.

سفر به شهر کیپ در ماه اکتبر

برای اینکه سفری ارزان را در ماه اکتبر داشته باشید، می توانید به شهر کیپ بروید و برای اقامت در هتل نیز تقریبا با شبی 80 دلار بپردازید، بنابراین این مورد از شهرهای ارزان دنیا می تواند بهترین گزینه برای سفر در این ماه از سال باشد.

بازدید از پکن در ماه ژوئن

ماه ژوئن آب و هوای معتدل و مطلوبی در پکن حکمفرما می گردد و به دلیل اینکه در این ماه با تعطیلات و افزایش گردشگر روبه رو نیستیم، قیمت ها بسیار کاهش خواهند یافت، بنابراین اگر فرصت کافی داشته باشید، می توانید برای سفر به پکن ماه ژوئن را انتخاب کنید. اقامت در هتل های چهار ستاره پکن برای یک شب حتی کمتر از 80 دلار تمام خواهد شد.

سفر به شهر کپنهاگ در ماه آوریل

در ماه آوریل سفر به شهر کپنهاگ می تواند تجربه ای متفاوت برای شما رقم بزند، زیرا هزینه اقامت در هتل های این شهر چیزی در حدود 38 درصد تخفیف می خورد. اگرچه شهر کوچکی است، اما شگفتی ها و دیدنی های بی نظیری انتظارتان را می کشند.

سفر به بوینس آیرس در ماه مارس

سفر به بوینِس آیرس در ماه مارس به دلیل اینکه دارای آب و هوای مطبوع و خوشایند پاییزی است، می تواند بسیار خاطره انگیز باشد. مخصوصا اینکه هزینه اقامت در هتل های چهار ستاره با بهترین امکانات چیزی در حدود 55 دلار برای شما آب می خورد. اگرچه ممکن است یک سفر طولانی با هواپیما را به این منطقه داشته باشید، اما از لحاظ به صرفه بودن هزینه ها، امکانات و خدماتی که نصیب شما خواهند شد، ارزش این سفر طولانی را دارند.

سفر به نیویورک سیتی در ماه اوت

اگرچه ماه اوت نیویورک سیتی بسیار گرم و طاقت فرسا خواهد بود، اما تخفیف های بی نظیری مخصوصا آخر هفته ماه در این شهر انتظار شما را می کشند. نوشیدنی و آب میوه های خوشمزه، دیدن کنسرت در فضای باز و رایگان مانند کنسرت گرون ارکستر فیلارمونیک نیویورک یا شکسپیر و دیگر مزایایی که در این ماه از سال در این شهر برای مسافران وجود دارند، می تواند بهانه خوبی برای سفر به یکی از ارزانترین شهرهای دنیا در ماه اوت باشد.

سفر به شهر رم در ماه سپتامبر

شهر رم همیشه شهر زیبایی بوده و در هر فصلی از سال که به این شهر سفر کنید، زیبایی های بی نظیر خودش را به رخش شما می کشد. سفر به این شهر آن هم در ماه اوت سبب می گردد که از شلوغی های زیادی که در ماه های دیگر سال در اینجا بوده، در امان بمانید و همچنین در هزینه های خود مخصوصا اقامت در هتل صرفه جویی کنید.

سفر به ریودوژانیرو در ماه نوامبر

در ماه نوامبر آب و هوای مناسب و مطلوبی در ریودوژانیرو انتظارتان را می کشد. در این ماه شما می توانید کمترین هزینه اقامت و سفر را داشته باشید. می توانید بر روی ساحل کوپاکابانا دراز بکشید و به تفریحات مختلف و گشت و گذار در این مورد از شهرهای ارزان دنیا بپردازید.

سفر به برلین در ماه اوت

یکی دیگر از ارزانترین شهرهای دنیا برای سفر، برلین هست. سفر به پایتخت فرهنگی اروپا و اقامت در بهترین هتل این شهر یعنی هتل معروف زو با تخفیفات منحصر بفردش با طراحی زیبا و اتاق ها و سوئیت های بزرگی که دارد می تواند بسیار جذاب باشد. ضمناً می توانید از باغ وحش برلین نیز دیدن کنید.

سفر به لندن در ماه می

یکی از مواقعی که هزینه اقامت در هتل های لندن به عنوان پایتخت دنیای قیمت ها فرایند نزولی پیدا می نماید، ماه می هست، زیرا در این ماه چون که تعطیلات بانک ها به این ماه می افتند، بنابراین هزینه اقامت در هتل به طور میانگین برای یک شب چیزی در حدود 216 دلار آب می خورد.

سفر به سیدنی در ماه ژوئن

اگرچه ممکن است فکر کنید که در فصل زمستان سفر به سیدنی به خاطر سرمای شدید عاقلانه ای نباشد، اما باید عرض کنیم که برای اینکه از گرمای تابستان در امان بمانید، بهتر است سفر خود را به این مورد از شهرهای ارزان دنیا در اواسط تابستان برنامه ریزی کنید. با این کار شما با تخفیف 44 درصدی اقامت در هتل های سیدنی روبه رو خواهید شد که خبر راضی نماینده ای برای کسانی که می خواهند در هزینه سفرهای خود صرفه جویی نمایند، است.

سفر به لاس وگاس در ماه دسامبر

اگر در هفته سوم ماه دسامبر به شهر لاس وگاس سفر کنید، انتخاب جسورانه ای نموده اید. در این زمان از سال هزینه اقامت در هتل های این شهر بسیار پایین خواهد بود و چیزی حدود 84 دلار برای شما خرج بر می دارد.

بازدید از شیکاگو در ماه آوریل

در فصل بهار مخصوصا در ماه آوریل بهترین شهر برای مسافرت، شهر شیکاگو است، زیرا در این زمان شما با تخفیف های زیادی حتی تا 54 درصد نیز مواجح خواهید شد. گوش دادن به صدای حرکت آب در رستوران مشیگان و سرو غذاهای خوشمزه و بازدید از موزه های این شهر می تواند از جمله کارهایی باشد که در کنار تفریحات دیگر می توانید در این مورد از ارزانترین شهرهای دنیا انجام دهید.

سفر به هنگ کنگ در ماه فوریه

در ماه فوریه یکی دیگر از شهرهایی که پایین ترین حد قیمت را حتی در هتل های 4 ستاره ارائه می دهند، شهر هنگ کنگ هست. در این ماه اگر به هنگ کنگ سفر کنید، می توانید در جشنواره فانوس بهار و جشن چینی ها برای سال جدید حضور داشته باشید و همچنین از تخفیف های استثنایی که برای انواع اجناس ارائه می شوند، استفاده نمایید.

سفر به شهر لس آنجلس در ماه ژانویه

ماه ژانویه بهترین زمان برای سفر به شهر لس آنجلس هست، شهری که در آن هزینه اقامت در هتل ها بسیار ارزان و استثنایی خواهند بود. برای مثال، در هتل های 4 ستاره تنها 212 دلار برای یک شب پرداخت خواهید کرد. یعنی کمترین میزان بابت هزینه اقامت در این شهر نسبت به ماه های دیگر.

سفر به بوستون در ماه جولای

افرادی که به غذاهای خوشمزه علاقمند هستند، توصیه می کنیم که سری به شهر بوستون بزنند. در این شهر غذاخوری های زیادی برای سرو استیکی بانز، ریبِلِ، فلور و بِرانچ لاین وجود دارند. اگر شما به جای اینکه روز کلمبوس به بوستون سفر کنید، در روز چهارم جولای در این شهر باشید، مطمنا در هزینه اقامت هتل چیزی در حدود 120 دلار صرفه جویی خواهید کرد.

سفر به سانفرانسیسکو در ماه نوامبر

اگر در ماه نوامبر به سانفرانسیسکو سفر کنید با کمترین هزینه اقامت در هتل روبه خواهید شد، یعنی شما می توانید در هفته قبل از مراسم شکرگذاری با اقامت در هتل ها تنها 202 دلار به ازای اقامت در هر شب بپردازید که نصف قیمت در روزهای شلوغ و معمول سال است.

سفر به اورلاندو در ماه سپتامبر

شما می توانید یک تعطیلات طولانی و جذاب را با سفر به شهر اورلاندو پشت سر بگذارید و لذت ببرید. در این مورد از ارزانترین شهرهای دنیا برای سفر قیمت یک شب اقامت در هتل در ماه سپتامبر چیزی حدود 130 دلار خواهد بود که برای اقامت در این شهر قیمت مناسبی است.

بازدید از شهر ملبورن در ماه ژانویه

یکی دیگر از شهرهایی که سفر به آن در ماه ژانویه می تواند برای شما نسبتا ارزان تمام گردد، شهر ملبورن است. حداکثر قیمت هتل ها در این ماه در ملبورن چیزی در حدود 150 دلار خواهد بود. حداقل هزینه اقامت در این شهر برای یک شب نیز در حدود 112 دلار برای شما آب می خورد.

بازدید از سن آنتونیو در ماه ژوئن

اقامت در سن آنتونیو 49 درصد برای شما ارزان تر می افتد. در ماه ژوئن میانگین هزینه اقامت در این مورد از شهرهای ارزان دنیا برای یک شب در یک هتل چهار ستاره 164 دلار آب خواهد خورد.

بازدید هونولولو در ماه فوریه

اگر در اولین هفته ماه فوریه به این مورد از شهرهای ارزان دنیا سفر کنید، شما از حداقل هزینه های اقامت در هتل برخوردار خواهید شد. درست است که هاوایی این چند ساله مقصد گرانی برای سفر بوده، اما در ماه فوریه در حالیکه هزینه اقامت در هتل ها با تخفیف های باورنکردنی 40 درصدی روبرو می شوند، می تواند بهترین گزینه باشد.

منبع: همگردی
انتشار: 24 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 671

به "ارزانترین شهرهای جهان برای سفر متناسب با ماه های سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزانترین شهرهای جهان برای سفر متناسب با ماه های سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید