امامی فر: مرکز ملی فوتبال تمام امکانات و تجهیزات را برای تیم های ملی فراهم نموده است

به گزارش مجله آزات وب، رئیس مرکز ملی فوتبال می گوید در مرکز ملی فوتبال در راستای ایجاد شرایطی مناسب به جهت حضور تیم های ملی آقایان و بانوان اقدامات لازم انجام شده است.

امامی فر: مرکز ملی فوتبال تمام امکانات و تجهیزات را برای تیم های ملی فراهم نموده است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، علیرضا امامی فر، رئیس مرکز ملی فوتبال در مورد اقداماتی که در مرکز ملی فوتبال در راستای ایجاد شرایطی مناسب به جهت حضور تیم های ملی آقایان و بانوان انجام شده، گفت: این مرکز با در اختیار گذاشتن امکانات و تجهیزات ورزشی و پزشکی تمام شرایط را به برترین نحو ممکن فراهم نموده تا تیم های ملی بدون دغدغه به فعالیت های مربوطه خود بپردازند. اکنون دوره مربیگری درجه A فوتبال در هتل آموزشگاه فوتبال در حال برگزاری است و خوشحالم از اینکه در راستای توسعه و فرایند رو به رشد ورزش کشور در بخش آموزش در کنار بازیکنان سابق تیم های ملی و باشگاهی هستم و از هیچ کوششی برای موفقیت شان دریغ نمی کنم.

وی درباره برگزاری اردوهای تدارکاتی تیم های ملی فوتبال بانوان و آقایان و فوتسال آقایان گفت: تا به امروز حدود 30 مرحله اردوی تدارکاتی برای بانوان در رده سنی بزرگسالان و جوانان و نوجوانان، اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال به جهت شرکت در رقابت های جام جهانی روسیه، اردوی تیم ملی زیر 15 سال و در نهایت اردوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان در راستای حضور در جام جهانی قطر را برگزار کردیم. حجم بالای اردوها در مرکز ملی فوتبال به گونه ای است که باعث شده تمام همکارانم در این مرکز شبانه روزی و با انگیزه برای موفقیت و حمایت از تیم های ملی گام برداشتند. ما یک خانواده هستیم و تمام کوشش خود را به همراه همکارانم به کار می گیریم تا تیم های ملی و یا مربیانی که در دوره های آموزشی حضور دارند، در برترین شرایط ممکن از لحاظ امکانات و تجهیزات قرار بگیرند.

رئیس مرکز ملی فوتبال در انتها گفت: به طور مستمر در مورد بازسازی، برطرف مسائل و ایجاد شرایط نو در مورد امکانات اقدامات مختلفی را انجام می دهیم تا در راستای رشد و توسعه فوتبال گام برداشته و شاهد افتخار آفرینی تیم های خود باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1915

به "امامی فر: مرکز ملی فوتبال تمام امکانات و تجهیزات را برای تیم های ملی فراهم نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امامی فر: مرکز ملی فوتبال تمام امکانات و تجهیزات را برای تیم های ملی فراهم نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید