اولین خرید مدنظر بارسلونا برای تابستان سال 2022

به گزارش مجله آزات وب، باشگاه بارسلونا برای تقویت خط حمله این تیم که دو ستاره مطرحش را از دست داده است، خرید یک بازیکن تازه را در اولویت قرار داده است.

اولین خرید مدنظر بارسلونا برای تابستان سال 2022

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه موندودپورتیووی کاتالونیا، باشگاه بارسلونا نام دنی اولمو مهاجم اسپانیایی تیم لایپزیگ را در صدر لیست خرید های تابستانی اش برای فصل آینده قرار داده است.

به نوشته این نشریه، بعد از جدایی لیونل مسی به اسم بازیکن آزاد و قرض دادن شده آنتوان گریزمان به اتلتیکومادرید، مائو آله مانی مدیرورزشی باشگاه بارسلونا میخواهد یک مهاجم نو را به خدمت بگیرد که تا چند سال دیگر احتیاج آبی و اناری ها به مهاجم را رفع کند. بارسلونا در تابستان سال جاری سرخیو آگوئرو مهاجم سابق منچسترسیتی را به اسم بازیکن آزاد به خدمت گرفت اما سن این بازیکن بالاست و انتظار نمی رود که او بیش از مدت قرارداد دو ساله اش در نوکمپ بماند، ضمن اینکه او به علت مصدومیت تا دو ماه دیگر نمی تواند به میدان برود.

این در حالیست که عثمان دمبله هم تنها یک سال دیگر با بارسلونا قرارداد دارد. به این ترتیب لوک دیونگ بازیکنی که در آخرین روز بازار جابجایی تابستانی از سویا به بارسا پیوست تنها کسی است که کاتالان ها می توانند به اسم یک گزینه بلند مدت روی او حساب نمایند. از این رو دنی اولمو که یکی از بازیکنان تیم ملی اسپانیا در یورو و المپیک 2020 توکیو بود، توجه بارسایی ها را جلب نموده است.

قرارداد اولمو با لایپزیگ سال 2023 به خاتمه می رسد و به همین علت هم بارسا امیدوار است بتواند این بازیکن 23 ساله را با رقمی معقول به خدمت بگیرد. اولمو که در دیناموزاگرب استعدادش شکوفا شد یکی از بازیکنان خوب اسپانیا در یورو بود و به همین علت هم به علت تشابه سبک بازی بارسلونا و اسپانیا، تیم کاتالان امیدوار است که بتواند از وجود این بازیکن بهره بگیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1909

به "اولین خرید مدنظر بارسلونا برای تابستان سال 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین خرید مدنظر بارسلونا برای تابستان سال 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید