بازداشت 185 معترض به شرایط اقلیمی در بروکسل

به گزارش مجله آزات وب، پلیس 185 معترض به شرایط تغییرات آب و هوایی را در یک نمایشگاه خودرو در شهر بروکسل پایتخت بلژیک بازداشت نموده است.

بازداشت 185 معترض به شرایط اقلیمی در بروکسل

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، پلیس بروکسل روز شنبه حداقل 185 نفر از معترضان نسبت به تغییرات آب و هوایی را که در یک نمایشگاه خودرو تظاهرات نموده بودند، بازداشت نموده است.

بر اساس این گزارش، تظاهرات نمایندگان نسبت به نقش صنعت خودرو در فراوری آلاینده دی اکسید کربن که عامل مهمی در تغییرات آب و هوایی است، اعتراض داشتند.

این اعتراضات چند روز پس از آن برپا شده است که کمیسیون اروپا ایده هایی را برای تامین اقتصادی پروژه موسوم به توافق سبز ارائه داده است. هدف اصلی از اجرای این طرح، اعمال اصلاحات در صنعت خودروسازی اروپا تا سال 2050 و یاری به کاهش آلاینده های محیط زیست است.

یکی از سازمان دهندگان این تظاهرات اعتراض آمیز گفت: این تظاهرات علیه صنعت خودروسازی است چرا که آنها دروغ های زیادی گفته اند تا خودروهای بیشتری را بفروشند.

پلیس بروکسل بلافاصله وارد عمل شده و اجازه دسترسی تظاهرات نمایندگان به محل برگزاری نمایشگاه را نداده است.

پیش بینی می گردد بیش از 500 هزار نفر از این نمایشگاه بزرگ خودرو بازدید نمایند. این بزرگترین نمایشگاه خودرو در بلژیک به شمار می رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 810

به "بازداشت 185 معترض به شرایط اقلیمی در بروکسل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازداشت 185 معترض به شرایط اقلیمی در بروکسل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید