باند پروازی فرودگاه خرم آباد هم تراز باند فرودگاه مهر آباد است

به گزارش مجله آزات وب، به گزارش خبرنگاران، علی علیخانی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل راه و شهرسازی لرستان در سخنانی با اشاره به وضعیت فرودگاه خرم آباد، گفت: یکی از اولویت های اصلی ما فرودگاه خرم آباد بود که شاید نزدیک به 65 تا 70 سال اتفاق خاصی در آن رخ نداده بود.

باند پروازی فرودگاه خرم آباد هم تراز باند فرودگاه مهر آباد است

وی، گفت: با حمایت های وزیر راه و شهرسازی، معاونین وزیر، استاندار قبلی و فعلی توانستیم ارتقای کیفی، افزایش طول باند و ارتقا باربری باند موجود و سطوح پروازی و ... آن را انجام دهیم.

مدیرکل سابق راه و شهرسازی لرستان، توضیح داد: در حال حاضر باند پروازی فرودگاه خرم آباد هم تراز با باند پروازی فرودگاه مهر آباد است و خوشبختانه مشکلی ندارد.

علیخانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بدهی بالا در پروژه های راه روستایی، مطرح کرد: پیمانکاران این پروژه ها تحت فشار هستند.

وی با اشاره به چهارخطه ازنا - شازند نیز، گفت: این پروژه در سال 97 ردیف اعتباری گرفت و تمام مطالبات آن از طریق اسناد خزانه پرداخت شد.

مدیرکل سابق راه و شهرسازی لرستان با بیان اینکه همچنین 350 هکتار زمین در معرض زمین خواری را مشخص تکلیف کردیم، گفت: حدود 40 تا 50 درصد این میزان را توانستیم به نتیجه نهایی برسانیم و اسناد آن را تحویل بگیریم.

علیخانی، بیان داشت: آزاد راه خرم آباد- اراک نیز در حال انجام بوده و قسمت خرم آباد تا بروجرد تا سرانجام سال جاری و حداکثر خرداد سال آینده بهره برداری خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 12

به "باند پروازی فرودگاه خرم آباد هم تراز باند فرودگاه مهر آباد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باند پروازی فرودگاه خرم آباد هم تراز باند فرودگاه مهر آباد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید