بانوان بجنوردی روزانه 2 هزار ماسک در منزل خود فراوری می نمایند

به گزارش مجله آزات وب، دانشجوی جهادی دانشگاه آزاد بجنورد گفت: به همت دانشجویان بجنوردی لوازم اولیه فراوری ماسک به درب منازل متقاضی دوخت ماسک تحویل داده می گردد تا بانوان در خانه خود ماسک فراوری نمایند و در این طرح روزانه 2 هزار ماسک فراوری می گردد.

بانوان بجنوردی روزانه 2 هزار ماسک در منزل خود فراوری می نمایند

جهت دریافت خدمات آلاچیق سیمانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

رضا ثنائیان، دانشجوی جهادی دانشگاه آزاد بجنورد در تبادل نظر با خبرنگار خبرنگاران، گفت: از حدود ده روز قبل جمعی از دانشجویان پویشی را طراحی و شروع کردند تا بر اساس آن دانشجویانی که توانایی دوخت ماسک دارند در منزل به این کار مشغول شوند.

ثنائیان ادامه داد: در این طرح ما مواد اولیه استاندارد و مرغوب را تهیه می کردیم و به درب منازل که از پیش ثبت نام نموده بودند می دادیم و روز بعد ماسک ها را تحویل می گرفتیم. ابتدا این حرکت را از 15 منزل شروع کردیم، اما روز به روز این اقدام توسعه پیدا کرد.

این دانشجوی جهادی اعلام نمود: در حال حاضر 60 منزل از سراسر شهر بجنورد در طرح ما مشارکت می نمایند و روزانه نزدیک به 2 هزار ماسک فراوری می گردد؛ البته تعداد منازل متقاضی شرکت در این طرح جهادی روز به روز در حال افزایش است و تمامی اقشار جامعه در این زمینه شرکت نموده اند.

وی از ساخت حدود 14 هزار ماسک توسط پویش فراوری ماسک در خانه اطلاع داد و اضافه نمود: این ماسک ها پس از فراوری به دانشجویان جهادی دانشگاه علوم پزشکی تحویل داده می گردد و آن ها پس از استریلیزه کردن آن ها با دستگاه مخصوص، بسته بندی نموده و به بیمارستان و یا ادارات متقاضی می رسانند و مبلغ اندکی برای خریداری دوباره لوازم اولیه اخذ می نمایند.

ثنائیان در خاتمه گفت: همیشه از پدر و مادران خود شنیده ایم در زمان جنگ بانوان در منازل خود لوازم مورد احتیاج جبهه را تهیه می کردند؛ دیدن این صحنه ها در سال 99 دقیقا تداعی نماینده زمان جنگ برایم بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 869

به "بانوان بجنوردی روزانه 2 هزار ماسک در منزل خود فراوری می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانوان بجنوردی روزانه 2 هزار ماسک در منزل خود فراوری می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید