بدری: تبعیض در پرداخت حقوق ها در دولت انقلابی قابل قبول نیست

به گزارش مجله آزات وب، یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از دولت خواست برای اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری در راستای برطرف تبعیض در حقوق ها، لایحه ای به مجلس ارائه کند.

بدری: تبعیض در پرداخت حقوق ها در دولت انقلابی قابل قبول نیست

به گزارش خبرنگاران، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور، وزیران کشور، اقتصاد و صنعت، معدن و تجارت عنوان نمود: با وجود انتظاراتی که مردم داشتند قیمت کالاها به ویژه کالاهای اساسی کنترل نشده است، این در حالی است که قیمت ها در چند ماه اخیر افزایش سرسام آوری داشته است، بر همین اساس ضروری است رئیس جمهور و وزرای مربوطه اقدام لازم را انجام دهند.

وی اضافه نمود: ضروری است قانون مدیریت خدمات کشوری برای برطرف تبعیض در پرداخت حقوق های کارکنان دستگاه های اجرایی و ادارات اصلاح گردد. رئیس جمهور لایحه اصلاح این قانون را به مجلس شورای اسلامی ارائه کند. مدیری با قرارداد کار مشخص در یک وزارتخانه 32 میلیون تومان دریافت می نماید اما مدیر دیگری در یک مجموعه دیگر با چندین سال سابقه نصف این حقوق را دریافت می نماید. این تبعیض ها در دولت انقلابی قابل قبول نیست و این موضوع باید اصلاح گردد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در خاتمه خطاب به وزرای نیرو و راه و شهرسازی توجه به زیرساخت های راه و آب شرب حوزه انتخابیه خود را خواهان شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 دی 1400 بروزرسانی: 9 دی 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 2028

به "بدری: تبعیض در پرداخت حقوق ها در دولت انقلابی قابل قبول نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدری: تبعیض در پرداخت حقوق ها در دولت انقلابی قابل قبول نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید