تور فرانسه: بزرگ ترین نقاشی دیواری جهان در پاریس رونمایی شد

به گزارش مجله آزات وب، دو هنرمند فرانسوی پیروز شدند بزرگ ترین نقاشی دیواری جهان را طی مدت هشت روز در پاریس خلق نمایند؛ هرچند که امکان تماشای آن فقط از بالا میسر است.

تور فرانسه: بزرگ ترین نقاشی دیواری جهان در پاریس رونمایی شد

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

هنرمندان فرانسوی، الا و پیتر، از بزرگ ترین نقاشی خیابانی جهان در پاریس رونمایی کردند، هرچند که پیداکردن آن سخت است؛ چراکه آن ها اثر خود را در بالای ساختمانی به ابعاد 25 هزار مترمربع به تصویر کشیده اند و امکان تماشا آن فقط از بالا میسر است.

این تصویر، چهره مادربزرگ سال خورده ای را به سمت یک بزرگراه 6 لاینی نشان می دهد که از بالای این ساختمان و وسط نقاشی می گذرد، به طوری که، سر پیرزن روی محدوده جداگانه ای کشیده شده و کیسه پلاستیکی قرمز و سفید او در اثر وزش باد، در هوا شناور است.

نقاشی دیواری هنرمندان فرانسوی، به سبک کارتونی زیبا و تماشای کشیده شده و از رنگ های پرچم فرانسه، قرمز و سفید و آبی در آن استفاده شده است. الا و پیتر می گویند:

ما این نقاشی را با الهام از مادربزرگ خود کشیدیم که همواره به چیزهای کوچک زندگی اهمیت می داد. در مقایسه با این اثر هنری، خودروها بسیار کوچک و انسان ها به میزان مورچه هستند. این پیرزن با نگاه به جاده احتمالاً فکر می نماید که جمعیت زیادی به هر سمت در حرکت هستند و سرعت همه چیز بیشتر از حد توان او شده است.

الا و پیتر برای خلق نقاشی دیواری خود، هشت روز زمان صرف کردند و همراه با دوستان و داوطلبان، روزی 12 ساعت برای آن وقت گذاشتند. آن ها ابتدا خطوط اصلی را با استفاده از سنگ های مغناطیسی کشیدند و بعد به سراغ رنگ آمیزی بخش های مختلف رفتند. الا و پیتر می گویند:

ثبت رکورد هیچ اهمیتی برای ما ندارد، ما فقط عاشقِ بازی هستیم. اگر به ما یک تکه کاغذ بدهید، روی آن نقاشی می کنیم. اگر سقف بزرگی هم داشته باشیم، باز هم روی آن نقاشی می کنیم. پس از پروژه ای با این عظمت، احساس خستگی پس از زایمان را داریم، هرچند بسیار خرسند هستیم.

الا و پیتر پیش از خلق بزرگ ترین نقاشی دیواری جهان، یک نقاشی روی نمای 47 متری سد Le Barrage du Piney در نزدیکی روستای کوچک La Valla en Gier کشیده بودند.

اگر شما هم مشتاق سفر به پاریس و بازدید از این نقاشی دیواری یا سایر جاهای تماشای پاریس هستید، می توانید به یاری خبرنگاران قیمت تور پاریس آژانس های مسافرتی مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و تور موردنظرتان را با پایین ترین قیمت از آژانس های همکار خبرنگاران خریداری کنید.

منبع: کجارو / lonelyplanet
انتشار: 22 اسفند 1400 بروزرسانی: 22 اسفند 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 2107

به "تور فرانسه: بزرگ ترین نقاشی دیواری جهان در پاریس رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه: بزرگ ترین نقاشی دیواری جهان در پاریس رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید