تعطیلی فعالیت های ورزشی در فیروزکوه

به گزارش مجله آزات وب، رئیس گروه نظارت بر فعالیت باشگاه های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران اظهار داشت: از امروز(12 تیرماه) و بنا به اعلام ستاد ملی کرونا، تمامی فعالیت های ورزشی در مرکز و 10 شهرستان دیگر استان به دلیل شرایط قرمز کرونایی تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

تعطیلی فعالیت های ورزشی در فیروزکوه

به گزارش خبرنگاران تهران، رضا خرم در این خصوص شرح داد: در رنگ بندی نو ستاد ملی کرونا شهرهای تهران، اسلامشهر، بهارستان، پاکدشت، پردیس، ری، شمیرانات، فیروزکوه، قرچک و ورامین فعالیت مشاغل از جمله ورزشی تعطیل شد.

وی با اشاره به اینکه در صورت قرمز بودن همه فعالیت های ورزشی تعطیل است، به استثنای شرایط خاص با مجوز ستاد کرونا، خاطر نشان کرد: با توجه به زیان باشگاه ها ورزشی قرار است که به زودی شرایط باشگاه های ایمن از سوی وزارت بهداشت ابلاغ شود که واجدین شرایط در تمام حالات مجاز به فعالیت باشند.

رئیس گروه نظارت بر باشگاه های ورزشی استان تهران بیان نمود: با تعطیلی مجموعه های ورزشی استان از امروز فعالیت ورزشی متوقف شده و بازرسان و کارشناسان بهداشتی از این مجموعه ها نظارت کامل خواهند داشت.

خرم ضمن تاکید به مدیران باشگاه های ورزشی خاطی که در صورت بی توجهی به دستور العمل ستاد کرونا فعالیتی داشته باشند با آنان بر خورد قانونی خواهد شد، اضافه نمود: شهروندان می توانند هر گونه تخلف در این زمینه با این اداره کل مطرح کنند.

به گفته خرم، مدیران باشگاه های ورزشی زیان دیده می توانند از طریق ثبت نام در سامانه کارا اقدام به ثبت نام مشخصات خود کنند که در صورت صلاحدید از وام های کسب و کار کرونا بهره مند شوند.

وی بیان نمود: میزان این وام ها به ازای هر فرد 16 میلیون تومان و برای مجموعه بزرگ این رقم تا 480 میلیون تومان(سود 12 درصد و بازپرداخت سه ساله) متغیر خواهد بود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1830

به "تعطیلی فعالیت های ورزشی در فیروزکوه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی فعالیت های ورزشی در فیروزکوه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید