نود درصد مهمانان نفس از شهرستان بودند

به گزارش مجله آزات وب، مومن نژاد با اشاره به مهمانان برنامه نفس که از سراسر ایران در آن حضور یافتند بیان نمود اولین سوالمان این بود که واکسن زده اند یا نه و بعد به برنامه دعوت می شدند.

نود درصد مهمانان نفس از شهرستان بودند

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، مقداد مومن نژاد تهیه کننده برنامه نفس که این شب ها با اجرای فلورا سام روی آنتن شبکه نسیم می رود، درباره این برنامه شرح داد: فلورا سام کارگردان و نویسنده است و قصه می داند و، چون خودش مادر است تجربه ای دارد و مادری هم که مقابل او می نشیند احساس راحتی می نماید.

وی درباره انتخاب این کارگردان برای اجرا اسم کرد: فلورا سام در برنامه محاکات داور بود و اولین بار از این طریق ایشان را در نظر گرفتیم. او چند ویژگی داشت که از جمله آن ها همان مادری است و حتی از نوه اش هم نگهداری می نماید.

وی با اشاره به ویژگی های نفس و مستند هایی که در آن با توجه به هر مهمان ساخته می گردد بیان نمود: تمام سوژه ها به صورت مستند زندگی هایشان دیده می گردد، ما سه تیم فراوری داریم و این تیم ها وارد خانه های این افراد می شوند و حتی آشپزی آن ها به شکل مستند دیده می گردد.

مومن نژاد اضافه نمود: این تیم ها به شهر های مختلف رفته اند و از بعد از ماه مبارک رمضان کار خود را برای فراوری این مستند ها آغاز کردند. کوشش شان هم بر این بود که این فیلم ها به شکل کلیپ نباشد بلکه کاملاً مستندگونه باشد و مخاطب زندگی سوژه را در قالب آن ها ببیند.

تهیه کننده نفس توضیح داد: این برنامه در 60 قسمت در نظر گرفته شد که تا سرانجام ماه صفر روی آنتن می رود. علاوه بر آن 9 قسمت دیگر هم اضافه می گردد که هفت قسمت ویژه دهه فاطمیه یک قسمت ویژه میلاد حضرت زهرا (س) و یک قسمت هم ویژه میلاد حضرت زینب (س) روی آنتن می رود. از طرفی نفس به گونه ای فراوری شده است که ظرفیت تکرار و بازپخش داشته باشد.

وی در سرانجام با اشاره به سختی کار و حضور مهمانان از شهر های مختلف کشور اسم کرد: نود درصد مهمانان ما از شهر های مختلف بودند و این کار را سخت می کرد. این مهمانان به علت کرونا نگرانی هایی داشتند، ولی همه آن ها واکسن زده بودند و اولین سوال ما هم از مهمان این بود که بپرسیم واکسن زده اند یا نه و بعد به برنامه دعوت می شدند. خدا را شکر هیچ اتفاقی هم برای کسی رخ نداد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 1924

به "نود درصد مهمانان نفس از شهرستان بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نود درصد مهمانان نفس از شهرستان بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید