تور لحظه آخری تایلند: تور پوکت سامویی 1401 ، سفر به لوکس ترین جزایر تایلند

به گزارش مجله آزات وب، اگر تایلند مقصد شماست هیچ محدودیتی برای انتخاب محل اقامتتان ندارید! چرا که ما تورهای تایلند را به گونه ای برنامه ریزی نموده ایم که بتوانید با یک هفته اقامت هم از جزیره اسرارآمیز پوکت و هم از جزیره لوکس سامویی تماشا کنید. دو مقصدی که همواره در اوج بوده و با برترین امکانات پذیرای میهمانان خود هستند. می خواهید با جاذبه های پوکت و سامویی بیشتر آشنا شده و بدانید سفر به این دو جزیره چقدر تمام می گردد؟ پس مطلب تور پوکت سامویی را مطالعه کنید.

تور لحظه آخری تایلند: تور پوکت سامویی 1401 ، سفر به لوکس ترین جزایر تایلند

با تور لحظه آخری تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

اگر به فهرست مقاصد پرطرفدار گردشگری در آسیا نگاه بیندازیم قطعاً تور تایلند در میان 5 پکیج برتر واقع شده است. این کشور با داشتن شهرهای مجذوب نمایندهی از جمله بانکوک، پاتایا، پوکت، سامویی و کرابی می تواند گزینه ای مناسب برای گذراندن یک تعطیلات عالی به شمار آید. نکته جالب توجه اینکه می توان با یک برنامه ریزی صحیح در دو یا سه مقصد تایلند در قالب یک پکیج اقامت داشت. پکیج ترکیبی پوکت + سامویی از پکیج های پرطرفدار می باشد که در ادامه جزییات این تور مجذوب نماینده را آنالیز می کنیم.

موقعیت جغرافیایی جزیره پوکت

پوکت از استان های جنوبی کشور تایلند است که خود از 32 جزیره کوچک تر تشکیل شده، این استان در ساحل غربی دریای آندمان قرار گرفته و حدود 576 کیلومتر مربع مساحت دارد. پوکت دارای فرودگاه بین المللی مستقل بوده مسافران این امکان را دارند که به صورت مستقیم و بدون توقف در بانک به این جزیره سفر نمایند. ساکنان پوکت بیشتر عایدی خود را به وسیله گردشگری و البته ماهیگیری به دست می آورند. طبیعت گردی، تفریحات ساحلی و سازه های تاریخی جاذبه های گردشگری در پوکت را تشکیل می دهند اما بیشتر گردشگران فضای به علت داشتن فضای آرام و تفریحات آبی این جزیره را برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب می نمایند. در ادامه مطلب تور پوکت سامویی با موقعیت جغرافیایی و جاذبه های سامویی آشنا می شویم.

موقعیت جغرافیایی جزیره سامویی

سامویی یا کو سامویی، دومین جزیره بزرگ تایلند است که در سواحل شرقی کرا ایستموس واقع شده است. این شهر به علت داشتن سواحل پر از نخل، بیشه های نارگیل، جنگل های بارانی انبوه، کوه های سرسبز و مهمتر از همه هتل های مجلل با فضای مخصوص معروفیت دارد. بعلاوه مجسمه تاریخی بودای بزرگ طلایی با ارتفاع 12 متر در معبد Wat Phra Yai در جزیره کوچکی در نزدیکی سامویی قرار گرفته که به وسیله یک گذرگاه به جزیره متصل می گردد. سامویی نیز مانند پوکت دارای فرودگاه می باشد. این فرودگاه که با نام فرودگاه کو سامویی نیز شناخته می گردد، یک فرودگاه خصوصی به شمار رفته و تقریباً در 2 کیلومتری شمال شهر و بزرگترین مرکز تفریحی جزیره، چاونگ واقع شده است. بیشتر پروازهای بانکوک ایرویز در فرودگاه کو سامویی فعال هستند.

قیمت تور پوکت

در ادامه مطلب سامویی درباره قیمت سفر به پوکت صحبت خواهیم کرد. تورهای پوکت معمولاً به صورت 7 شب و 8 روز برگزار می شوند. بدین ترتیب گردشگران می توانند یک هفته در این جزیره اقامت داشته و با توجه به سلیقه خود از جاذبه های تاریخی، طبیعی یا تفریحات آبی پوکت تماشا نمایند. قیمت تور پوکت به تاریخی که برای سفر انتخاب می کنید و نوع هتل بستگی دارد؛ اما می توان گفت که به طور میانه هزینه 7 شب اقامت در پوکت با خدمات بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل با صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، سیم کارت، راهنمای فارسی زبان، بیمه مسافرتی با پوشش کرونا و ویزای تایلند حدود 33 میلیون تومان می باشد. البته همانطور که گفته شد این مبلغ در صورت انتخاب هتل 4 ستاره با امتیاز پایین تر یا هتل 5 ستاره ممکن است بیشتر یا کمتر گردد.

قیمت تور سامویی

در بین پکیج های گردشگری تایلند می توانید تور سامویی را انتخاب و یک هفته در این جزیره اقامت داشته باشید. هر چند که بیشتر گردشگران ترجیح می دهند در طول سفر خود به تایلند حداقل در دو شهر اقامت داشته باشند اما بسیاری نیز اقامت در سامویی را انتخاب می نمایند. هتل های سامویی به علت لوکس بودن و ارائه خدمات عالی کمی گرانتر از هتل های سایر مقاصد تایلند هستند. بعلاوه پرواز مستقیم از تهران به سامویی انجام نمی گردد و مسافران بایستی حتماً یک توقف در بانکوک یا پوکت داشته و سپس با یک پرواز داخلی خود را به سامویی برسانند؛ بنابراین قیمت تور سامویی بالاتر از تور پوکت یا پاتایا محاسبه می گردد.

قیمت تور پوکت + سامویی

اگر بین انتخاب اقامت در پوکت و سامویی مردد هستید ما به شما پکیج ترکیبی پوکت + سامویی را پیشنهاد می دهیم. بدین ترتیب می توانید 5 شب در پوکت و 5 شب در سامویی اقامت داشته باشید. خدمات این تور بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل با صبحانه، ترانسفر فرودگاهی، سیم کارت، راهنمای تور، بیمه مسافرتی، پرواز داخلی و ویزای تایلند را شامل می گردد. قیمت تور پوکت سامویی نیز حدوداً 49 میلیون تومان است که البته با تغییر هتل ها و معین دقیق زمان پرواز می تواند کمتر یا بیشتر گردد. این پکیج جز لوکس ترین پکیج های گردشگری در مقصد تایلند به شمار می رود.

تور تایلند با آژانس هواپیمایی خبرنگاران

با توجه به تنوع مقاصد گردشگری در تایلند کارشناسان ما تورهای مختلفی را برنامه ریزی نموده که می تواند جوابگوی تمام سلیقه ها باشد. بدین ترتیب شما می توانید یکی از پکیج های ما را انتخاب و سفری عالی به تایلند را تجربه کنید. اگر هم در انتخاب جهت مردد هستید کارشناسان ما در واحد تورهای خارجی مشاوره های لازم را در این خصوص به شما ارائه خواهند داد. نکته آخر اینکه تورهای تایلند ما به صورت انفرادی برگزار شده و شما این امکان را دارید که تاریخ سفرتان را خودتان انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید…

منبع: ستاره ونک
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: azatweb.ir شناسه مطلب: 2170

به "تور لحظه آخری تایلند: تور پوکت سامویی 1401 ، سفر به لوکس ترین جزایر تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور لحظه آخری تایلند: تور پوکت سامویی 1401 ، سفر به لوکس ترین جزایر تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید